تعیین بهترین سناریو برای بازاریابی و پایداری برند با استفاده از رویکرد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تعیین بهترین سناریو برای بازاریابی و پایداری برند با استفاده از رویکرد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تعیین بهترین سناریو برای بازاریابی و پایداری برند با استفاده از رویکرد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین بهترین سناریو برای بازاریابی و پایداری برند با استفاده از رویکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تعیین بهترین سناریو برای بازاریابی و پایداری برند با استفاده از رویکرد :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
رشد روزافزون فناوری اطلاعات در دهه های جدید، شدت رقابت در سطح بنگاهها را افزایش داده و مفاهیم جدیدی را در بین بازاریان/ ایجاد کرده است که پایداری برند یکی از این مفاهیم است. پایداری برند، شرکتها را قادر به جذب مشتریانی میکند که به محیطزیست و مسئولیت اجتماعی بنگاه ها اهمیت ویژهای میدهند و از این طریق یک مزیت رقابتی برای خود کسب میکند. این تحقیق قصد دارد سناریوهای مختلف پایداری برند را بررسی و مدلی از سناریوها و ابعاد مختلف را ارائه کند؛ بنابراین بعد از به دست آوردن داده ها از طریق پرسشنامه، با استفاده از روش تاپسیس و الکتره با در نظر گرفتن امتیاز آلترناتیوها در هر معیار و وزن هرکدام، بهترین آلترناتیو در دو روش محاسبه، مقایسه و پیشنهاد میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.