بررسی اثر تناسب محصولات پیش و پس از توسعه بر موفقیت استراتژی توسعه نام های تجاری صنعت موادغذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر تناسب محصولات پیش و پس از توسعه بر موفقیت استراتژی توسعه نام های تجاری صنعت موادغذایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر تناسب محصولات پیش و پس از توسعه بر موفقیت استراتژی توسعه نام های تجاری صنعت موادغذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر تناسب محصولات پیش و پس از توسعه بر موفقیت استراتژی توسعه نام های تجاری صنعت موادغذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر تناسب محصولات پیش و پس از توسعه بر موفقیت استراتژی توسعه نام های تجاری صنعت موادغذایی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در راهبرد استراتژی توسعه نام تجاری مهمترین مسئله ای که ذهن عرضه کننده را به خود مشغول میدارد این است که محصول جدید را با چه موضع گیری مشخصی وارد بازار کند. این مقاله به ارزیابی یکی از عوامل موثر بر نگرش مثبت مصرف کنندگان نام های تجاری پس از توسعه مربوط به شرکتهای فعال در صنعت مواد غذایی میپردازد. مدل استفاده شده شامل عامل تناسب (انتقال ویژگیها، جانشینی و مکملی) بین محصولات پیش و پس از توسعه است. این مطالعه از نظر روش تحقیق، توصیفی پیمایشی و جامعه مورد نظر مصرف کنندگان تهرانی سه نام تجاری داخلی محصولات مواد غذایی است. که مطابق روش نمونه گیری خوشه ای برای هر یک پرسشنامه ای توزیع و جمع آوری شد. نتایج نشان دهنده آن است که نام های تجاری قوی هنگام توسعه، همواره باید با حفظ و افزایش ویژگیهای اصلی و مثبت خود که مشتری آنها را از محصولات اصلی درک کرده است ، به تولید محصولات جدید بپردازند. در این بین جانشینی و مکملی محصولات پیش و پس از توسعه از اهمیت بسیار کمتری در نزد مصرفکنندگان مواد غذایی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.