ISP مدل ترکیبی برای پیشبینی دلایل رویگردانی مشتریان شرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ISP مدل ترکیبی برای پیشبینی دلایل رویگردانی مشتریان شرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ISP مدل ترکیبی برای پیشبینی دلایل رویگردانی مشتریان شرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ISP مدل ترکیبی برای پیشبینی دلایل رویگردانی مشتریان شرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ISP مدل ترکیبی برای پیشبینی دلایل رویگردانی مشتریان شرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه با رقابتی شدن کسبوکارها، توجه به مدیریت ارتباط با مشتری در کسبوکارهای به شدت رقابتی امری ضروری است. یکی از مفاهیم مطرح در مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی مشتریان رویگردان است. تاکنون مطالعاتی در خصوص پیشبینی رویگردانی صورت گرفته است اما به دلایل آن توجه کمی شده است. لذا در پژوهش حاضر مولفههای تاثیر گذار بر رویگردانی مشتریان ارزیابی شده است و از نتایج حاصل برای تحلیل تاثیر عوامل مختلف بر رویگردانی بهره گرفته شده است. در ابتدا مشتریان را با خوشه بندی کردن مولفههای نشاندهنده وفاداری آنها به دو گروه رویگردان و غیر رویگردان تقسیم کردیم و سپس از تکنیک درخت تصمیم گیری برای شناسایی دلایل رویگردانی مشتریان استفاده شده است که نتایج حاصل از آن دقت بالا ۹۷ درصد را نشان میدهد و نیز متغیرمدت زمان نصب و راهاندازی بیشترین تاثیر را در رویگردانی مشتریان شرکت های ارائهدهنده خدمات اینترنتیISPها دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.