ارزیابی و انتخاب عرضه کنندگان در زنجیره تأمین با استفاده از تکنیک AHP-FUZZY ( مطالعه موردی کارخانه ماشین لباسشویی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و انتخاب عرضه کنندگان در زنجیره تأمین با استفاده از تکنیک AHP-FUZZY ( مطالعه موردی کارخانه ماشین لباسشویی) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و انتخاب عرضه کنندگان در زنجیره تأمین با استفاده از تکنیک AHP-FUZZY ( مطالعه موردی کارخانه ماشین لباسشویی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و انتخاب عرضه کنندگان در زنجیره تأمین با استفاده از تکنیک AHP-FUZZY ( مطالعه موردی کارخانه ماشین لباسشویی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و انتخاب عرضه کنندگان در زنجیره تأمین با استفاده از تکنیک AHP-FUZZY ( مطالعه موردی کارخانه ماشین لباسشویی) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

فرآیند انتخاب عرضه کننده و نحوه تأمین مواد اولیه در زنجیره تأمین در دهه اخیر، چالشی بزرگ در بیشتر سازمانها بوده، که اخیراً مورد توجه واقع شده است، زیرا بخش اصلی هزینه تولید یک محصول شامل هزینه مواد خام و بخش های قطعات می باشد و شرکت ها بخش قابل توجهی از عواید خود را به خرید این موارد اختصاص می دهند. از آنجا که عملکرد تأمین کنندگان، نقش ویژه ای در موفقیت یا شکست زنجیره تأمین دارد، انتخاب تأمینکننده، یک وظیفه راهبردی شناخته میشود. ۱. تحقیق پیش رو که در یک شرکت ماشین لباسشویی انجام گرفته است، سعی بر آن دارد تا ضمن شناسایی معیار اصلی و فرعی انتخاب تأمین کنندگان قطعات با استفاده از ساختار سلسله مراتبی و اولویت بندی هریک ازآنها با نظر خبرگان، بهترین تأمین کننده را انتخاب نماید. لازم به ذکر است این معیارها در قالب عوامل کیفی و کمی بودند. بنابراین، ابتدا معیارهای اصلی انتخاب تأمین کنندگان برای یک قطعه از قطعات این شرکت بر اساس فرم های نظرسنجی از کارشناسان مربوطه از طریق پرسشنامه شناسایی گردید و سپس با استفاده از روش AHP Fuzzy امتیاز هر معیار و وزن هر تأمینکننده با کدنویسی در متلب تعیین و سپس، با توجه به حداکثر کردن عملکرد تأمینکننده، در ارتباط با هر معیار، یک تابع هدف فازی برای هر معیار ایجاد شد. در نهایت بااستفاده از روش جمع پذیری وزنی، بهترین شرکت عرضه کننده که از لحاظ معیار تعیین شده بیشترین رضایت را برای مشتری ها به ارمغان میآورد،انتخاب گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.