تدوین راهبرد فناوری های جنگ الکترونیک والگوریتم تدوین نقشه راه فناوری برای محصولات نوظهور در حوزه جنگ الکترونیک آینده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین راهبرد فناوری های جنگ الکترونیک والگوریتم تدوین نقشه راه فناوری برای محصولات نوظهور در حوزه جنگ الکترونیک آینده دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین راهبرد فناوری های جنگ الکترونیک والگوریتم تدوین نقشه راه فناوری برای محصولات نوظهور در حوزه جنگ الکترونیک آینده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین راهبرد فناوری های جنگ الکترونیک والگوریتم تدوین نقشه راه فناوری برای محصولات نوظهور در حوزه جنگ الکترونیک آینده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین راهبرد فناوری های جنگ الکترونیک والگوریتم تدوین نقشه راه فناوری برای محصولات نوظهور در حوزه جنگ الکترونیک آینده :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

اصطلاح جنگ اطلاعاتی طیف بسیار گسترده ای را در برگرفته و شامل موارد سنتی مانند جنگ فرماندهی و کنترل و جنگ الکترونیک می شود. بخشی از جنگ الکترونیکی بهره برداری از طیف الکترومغناطیسی منتشر شده توسط دشمن برای پی بردن به اهداف، توانایی ها و در نهایت استفاده از نقاط ضعف برای ضربه زدن به سیستم های تسلیحاتی و مخابراتی دشمن و همزمان استفاده از همان طیف برای دستیابی به مقاصد خود می باشد. در این مقاله پس از معرفی مفهوم نقشه راه فناوری، انواع و موارد استفاده از آن، الگوریتمی ساده و کاربردی برای تدوین نقشه راه فناوری در محصولات نوظهور ارائه شده است. محصولات نوظهور محصولاتی هستند که اکنون در حال توسعه بوده و هنوز وارد بازار و استفاده عملیاتی نشده اند. با انتخاب حوزه جغرافیایی برای عرضه محصول آغاز شده و سپس به تقسیم بندی کاربردهای محصول، پیش بینی زمان عملیاتی شدن و حجم بازار هر محصول می پردازد. با انجام این مراحل، نقشه محصول حاصل می شود. در ادامه برای تبدیل نقشه محصول به نقشه فناوری از مفهوم خصوصیات محصول در بازار هر محصول استفاده می شود. بخشی از این خصوصیات نیازمند عوامل تکنولوژیک هستند که در نقشه راه فناوری منعکس می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.