ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه ای در راستای خلق ارزش بیشتر برای مشتریان در خدمات پس از فروش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه ای در راستای خلق ارزش بیشتر برای مشتریان در خدمات پس از فروش دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه ای در راستای خلق ارزش بیشتر برای مشتریان در خدمات پس از فروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه ای در راستای خلق ارزش بیشتر برای مشتریان در خدمات پس از فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه ای در راستای خلق ارزش بیشتر برای مشتریان در خدمات پس از فروش :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

امروزه رقابت به جزء اصلی تجارت تبدیل شده است و در این بازار رقابت، مشتری رکن تمام فعالیتهای سازمان است. این امر منجر به ایجاد دیدگاهی شده است که هر سازمانی مشتری را محور فعالیتهای خود قرارداده و او را به عنوان دارایی محسوب نماید، حفظ این دارایی زمینه بقای سازمان خواهد بود. ارائه خدمات پس از فروش راهکاری برای حفظ و افزایش وفاداری مشتریان محسوب می گردد که در این حوزه از خدمات با بهره گیری از استراتژی مناسب همچون رویکرد بازاریابی رابطه ای می توان یک مزیت رقابتی پایدار برای سازمان ایجاد نمود. در این مقاله به بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در پیاده سازی یکی از رویکردهای بازاریابی مشتری محور تحت عنوان بازاریابی رابطه ای و تاثیر آن در خلق ارزش بیشتر برای مشتریان، تعمیق ارتباط و افزایش وفاداری آنان در خدمات پس از فروش پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.