مقایسه اولویت های فلسفه تربیتی مدرسان دانشگاه های ایران به تفکیک گروه تحصیلی:سهم فلسفه تربیتی اسلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اولویت های فلسفه تربیتی مدرسان دانشگاه های ایران به تفکیک گروه تحصیلی:سهم فلسفه تربیتی اسلام دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اولویت های فلسفه تربیتی مدرسان دانشگاه های ایران به تفکیک گروه تحصیلی:سهم فلسفه تربیتی اسلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اولویت های فلسفه تربیتی مدرسان دانشگاه های ایران به تفکیک گروه تحصیلی:سهم فلسفه تربیتی اسلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اولویت های فلسفه تربیتی مدرسان دانشگاه های ایران به تفکیک گروه تحصیلی:سهم فلسفه تربیتی اسلام :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

فلسفه یک عنصر اساسی در یک سیستم آموزشی است.هدف از این تحقیق تعیین اولویت های فلسفه تربیتی مدرسان دانشگاه های ایران به تفکیک گروه آموزشی می باشد. جامعه آماری شامل مدرسان دانشگاه های ایران است.داده ها از گروه نمونه ۲۴۱ نفری که با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده بودند به دست آمد.تجزیه و تحلیل داده ها به وسیله آزمون فریدمن، نشان داد که بین اولویت های فلسفه تربیتی مدرسان گروه های آموزشی مختلف، تفاوت معنادار وجود دارد.به نحوی که فلسفه غالب مدرسان علوم پایه، فلسفه تربیتی اسلام، مدرسان فنی و مهندسی، فلسفه بازسازی اجتماعی و مدرسان گروه علوم انسانی و علوم پزشکی، فلسفه پیشرفت گرایی بود. فلسفه غالب مدرسان بدون درنظر گرفتن گروه بندی های آموزشی، به ترتیب فلسفه تربیتی بازسازی اجتماعی، اسلام و پیشرفت گرایی می باشد.نتایج پژوهش نشان داد تدریس در گروه آموزشی مختلف می تواند سبب گرایش به فلسفه های تربیتی متفاوت شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.