تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس تکنیک ویلیام رومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس تکنیک ویلیام رومی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس تکنیک ویلیام رومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس تکنیک ویلیام رومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس تکنیک ویلیام رومی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مهمترین عنصر یک کتاب درسی محتوای آموزشی آن است و محتوای آموزشی با توجه به خواست های جامعه ودانش اموزان و الزامات و موضوعات درسی تدوین شده است .باتوجه به این مهم، هدف پژوهش حاضر تحلیل محتوای متن ،پرسش هاو تصاویر کتاب علوم تجربی پنجم ابتدایی سال ۱۳۹۴ میباشد. نمونه مورد مطالعه در این تحقیق کل کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی میباشد . یافته ها حاکی از آن است که ضریب درگیری متن، سوالات و تصاویر برای کل کتاب به ترتیب ۰/۸۲،۱/۳۸، ۲/۷۳ بوده است. متن کتاب و فعال بودن تصاویر و سوالات کتاب می باشد . این موضوع و تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان در اینمقاله مورد بحث و بررسی بیش تر قرار میگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.