تأثیر تعهد کاری بر کیفیت خدمات از طریق نقش میانجی رفتار شهروندیسازمانی مورد مطالعه: سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر تعهد کاری بر کیفیت خدمات از طریق نقش میانجی رفتار شهروندیسازمانی مورد مطالعه: سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر تعهد کاری بر کیفیت خدمات از طریق نقش میانجی رفتار شهروندیسازمانی مورد مطالعه: سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر تعهد کاری بر کیفیت خدمات از طریق نقش میانجی رفتار شهروندیسازمانی مورد مطالعه: سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر تعهد کاری بر کیفیت خدمات از طریق نقش میانجی رفتار شهروندیسازمانی مورد مطالعه: سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی تأثیر تعهد کاری بر کیفیت خدمات از طریق نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در یک الگوی منسجم و بررسی تجربی مبنای نظری آن است. روش انجام تحقیق مذکور بر مبنای هدف تحقیق از نوع کاربردی میباشد. در این پژوهش از ابزار پرسشنامه جهت جمع آوری اطلاعات استفاده شده است و پایایی پرسشنامه های میذکور از طرییق آلفیای کرونبیاخ محاسبه گردیده و پرسشنامه های مورد استفاده عبارت اند« پرسشنامه تعهد کاری کارکنان با پایایی ۰/۷۶۶» و «پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پادساکف با پایایی ۰/۸۴۶» «پرسشنامه کیفیت ارائه خدمات سروکوال با پایایی ۰/۹۶۰ » جامعه اماری مورد استفاده در این تحقیق شامل ۵۳۰ نفر از کارمندان سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. طبق نتایج حاصل از پژوهش نگرش و شفافیت نقش می تواند به صورت مثبت بر روی تعهد کارمندان به سیاست ها اثر گذار بوده و آن را افزایش دهد اما تعارض نقش ارتباطی با تعهد به سیاست ها نداشته و نمی توان از این طریق تعهد سیاسی را افزایش یا کاهش داد. مولفه ی مورد بررسی از ابعاد رفتار شهروندی سازمانی پنج گانه ارائه شده توسط اورگان شامل « نزاکت (ادب و مهربانی) نوع دوستی وظیفه شناسی، فضیلت مدنی، جوانمردی فرد» به صورت مثبت بر روی ارائه خدمات با کیفیت اثر گذار بوده اند و می توانند ان را افزایش دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.