آسیب شناسی ارتباطات بین فردی در بین کارکن انمطالعه موردی شرکت توزیع برق مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی ارتباطات بین فردی در بین کارکن انمطالعه موردی شرکت توزیع برق مازندران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی ارتباطات بین فردی در بین کارکن انمطالعه موردی شرکت توزیع برق مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی ارتباطات بین فردی در بین کارکن انمطالعه موردی شرکت توزیع برق مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی ارتباطات بین فردی در بین کارکن انمطالعه موردی شرکت توزیع برق مازندران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این پژوهش هدف ما آسیب شناسی و علت یابی مشکلاتی است که در بحث ارتباطات بین فردی کارکنان درسازمان ها وجود دارد. روش تحقیق در این پژوهش با حجم نمونه بدست آمده برای این جامعه آماری که، با استفاده از فرمول کوکران و با در نظر گرفتن ضریب اطمینان بالای تحقیق ۱۲۱ نفر را شامل می شوند. ابزار گرد آوری اطلاعات در این تحقیق پرسش نامه استاندارد شده با رفرنس و منابع مشخص بوده است که داده های بدست آمده از آن توسط نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. پس توزیع و جمع آوری پرسشنامه ها اطلاعات بدست آمده در بخش آزمون با استفاده از آزمون های مقایسه میانگین شاخص های مورد نظر در طبقات مختلف متغیرهای جمعیت شناختی مقایسه شده و نتایج آن گزارش خواهد شد. همچنین با استفاده از آزمون های همبستگی ارتباط بین شاخص های پژوهش مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتایج آن به صورت همبستگی های قوی و ضعیف و عدم رابطه بررسی شد. در نهایت با استفاده از آزمون رگرسیون میزان تأثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته ارائه گردیده و یافته های آن مبتنی بر بیشترین و کمترین تأثیر و عدم تأثیر ارائه می گردد. همچنین نتایج حاصل از فرضیات پژوهش نشان می دهد که در ۱ فرضیه موجود دراین پژوهش رابطه معناداری بین هریک از شاخص ها و متغیر وابسته و مستقل وجود دارد. در واقع در بحث آزمون فرضیات می توان به این نتیجه رسید که همه ی شاخص های مدل تحلیلی ما با متغیر وابسته که همان ارتباطات بین فردی کارکنان شرکت می باشد یک رابطه معناداری وجود دارد یعنی با افزایش هر کدام از شاخص ها و زیر شاخص های مرتبط به آن، ارتباطات بین فردی هم در میان کارکنان سازمان افزایش می یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.