تأثیرات اندازه، گرایش استراتژیک و بازارگرایی روی نوآوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیرات اندازه، گرایش استراتژیک و بازارگرایی روی نوآوری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیرات اندازه، گرایش استراتژیک و بازارگرایی روی نوآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیرات اندازه، گرایش استراتژیک و بازارگرایی روی نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیرات اندازه، گرایش استراتژیک و بازارگرایی روی نوآوری :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

براساس یک نمونه تصادفی از ۰۵۵ شرکت اندازه کوچک و متوسط تولیدی با تکنولوژی پایین، یافته های کمی از این فرضیه پشتیبانی میکنند که اندازه، استراتژی و بازارگرایی با نوآوری مرتبط است. نتایج نشان میدهد که استراتژیهای اکتشاف کننده از شرکت های اندازه متوسط و شرکتهای اندازه کوچک همان استراتژیهای مدافع است. استراتژیهای اکتشافکننده نسبت به مدافع، بیشتر نوآورانه و بازار گرا هستند. یافته ها نشان میدهد که برای موفقیت در یک محیط رقابتی شدید، شرکتهای اندازه کوچک و متوسط -تولیدی با تکنولوژی پایین باید نسبت به فرصتهای بازار بیشتر مبتکر بوده، نسبت به نوآوری پذیرا بوده و در نوآوری محصول جدید سبقت بگیرند. با اینوجود، نقاط ضعف آنها شامل یک کمبود انعطاف پذیری، یک فرهنگ نسبتاً باز و یک ساختار سازمانی است که مانع از نوآوری پایدار میشود. این بررسی، با ربطدادن نوآوری به گرایش راهبردی شرکت، به جای بررسی مشخصات ویژه شرکت یا تأثیرات محیط بیرونی و عوامل ساختاری به این شکاف در مقالات میپردازد. این تحقیق بر شرکتهای اندازهکوچک و متوسط تولیدی با تکنولوژی پایینتمرکز میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.