مفاهیم بنیادین الگوی تعالی سازمانی در صنایع وابسته به خودرو سازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مفاهیم بنیادین الگوی تعالی سازمانی در صنایع وابسته به خودرو سازی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مفاهیم بنیادین الگوی تعالی سازمانی در صنایع وابسته به خودرو سازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مفاهیم بنیادین الگوی تعالی سازمانی در صنایع وابسته به خودرو سازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مفاهیم بنیادین الگوی تعالی سازمانی در صنایع وابسته به خودرو سازی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه سازمان ها در بازارهای رقابتی برای حفظ خود و بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات خود تلاش می کنند تا با وجود برخی چالش ها و مشکلات، با استفاده از الگوهایی بتوانند به ارزیابی وضعیت موجود سازمان ها پرداخته و با تشخیص نقاط قوت وضعف و نواحی قابل بهبود، مبنایی صحیح و قابل اجرا جهت برنامه ریزی های استراتژیک ایجاد کنند. صنایع وابسته به خودروسازی، برای رسیدن به سطح کیفی مطلوب نیازمند به یک الگو می باشند، این مدل ها نشان می دهند که برتری سازمان صرفاً یک برداشت نظری نبوده، بلکه آنچه اهمیت دارد بدست آوردن نتایج عملی با اتکا بر توانمندی های سازمان است که قابل سنجش می باشد. بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت، مدل تعالی سازمانی را برای تعیین میزان رشد و سرآمدی سازمان و ترسیم راه رسیدن به تعالی سازمانی، تدوین کرده است. مدل های سنتی ارزیابی عملکرد، عموماً گذشته نگر بوده و تنها بر جنبه های مالی و هزینه های موجود در سازمان ها توجه دارند، در حالیکه در موقعیت فعلی، با توجه به تغییرات ایجاد شده در محیط کسب و کار و شیوه های مدیریتی و رقابت فشرده موجود در بازار، ضمن اهمیت پیش نگرانه بودن ارزیابی ها، شاخص های غیرمالی نیز مورد توجه قرار گرفته است. مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی بدون توجه به نوع، بخش و اندازه سازمان ها، در همه سازمان ها کاربردی بوده و بعنوان مبنا و اساس حرکت سازمان به سمت تعالی مطرح هستند و معیارهای تعالی را پشتیبانی می نمایند صنایع وابسته به خودروسازی نیز در ایران نیز با توجه به تحولات اخیر منطقه، علاقه مبرمی به استفاده از این مدل دارند. این مقاله به بررسی این مفاهیم در صنایع وابسته به خودروسازی پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.