مدیریت فرهنگی در شرکت های چند ملیتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت فرهنگی در شرکت های چند ملیتی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت فرهنگی در شرکت های چند ملیتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت فرهنگی در شرکت های چند ملیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت فرهنگی در شرکت های چند ملیتی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

با گسترش دانش مدیریت دیگر این اصل غیر قابل انکار است که توسعه صنعتی در کل چرخش فرایند توسعه بدون گسترش مبانیفرهنگی غیر ممکن است. سازمانها تا زمانی که فرهنگ صنعتی و الزامات فرهنگ صنعتی را نشناسند امکان ندارد بتوانند پیشرفتکنند و درسطح ملی و بین المللی به رقابت با سایر شرکتها بپردازند. هدف پژوهش حاضر، شناسایی رابطه میان مدیریت فرهنگی وعملکرد شرکتهای چند ملیتی است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات میدانی و از بعد تجزیهتحلیل، همبستگی میباشد. جامعه آماری را ۵۰۰ نفر ازکارکنان و مدیران شرکت ترابری بین المللی تهران تشکیل می دهند و حجمنمونه نیز مطابق فرمول کوکران ۱۶۰ نفر برآورد شد. پایایی پرسشنامه مدیریت فرهنگ سازمانی با استفاده از آلفای کرونباخ ۰.۹۴ و پایایی پرسشنامه عملکردشرکت چندملیتی ۰.۸۹ بدست آمد. آمار استنباطی و نرم افزار SMART PLS برای بررسی سؤالات وفرضیه های تحقیق مورد استفاده قرار گرفت. بر اساس برازش مدل ساختاری و ضرایب معناداری Z ، میان فرهنگ سازمان، ناهمگونینژاد، قومیت، ملیت و همچنین تفاوتهای فرهنگی و عملکرد شرکتهای چند ملیتی رابطه معناداری وجود دارد؛ اما میان مدیریتمنابع انسانی، مشارکت بالای شغلی زنان، خرد سازمانی و برنامه های آموزشی و عملکرد شرکتهای چند ملیتی رابطه معناداریوجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.