کیفیت ارتباط کسب و کار در بازاریابی و اندازه گیری مبتنی بر تعامل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کیفیت ارتباط کسب و کار در بازاریابی و اندازه گیری مبتنی بر تعامل دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کیفیت ارتباط کسب و کار در بازاریابی و اندازه گیری مبتنی بر تعامل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کیفیت ارتباط کسب و کار در بازاریابی و اندازه گیری مبتنی بر تعامل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کیفیت ارتباط کسب و کار در بازاریابی و اندازه گیری مبتنی بر تعامل :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این تحقیق که با عنوان بررسی کیفیت ارتباط کسب و کار در بازاریابی و اندازه گیری مبتنی برتعامل انجام شده است. روش انجام تحقیق برمبنای هدف تحقیق از نوع کاربردی است و از لحاظ روشدر دسته تحقیقات توصیفی- همبستگی قرار می گیرد. در تحقیق حاضر جامعه آماری بنیاد مسکن استانمرکزی می باشد. ابزار گردآوری داده های مورد نیاز تحقیق پرسشنامه است که از مجموع ۷۳ پرسشنامهتوزیع شده در شرکت ها ۶۵ پرسشنامه قابل استفاده بوده و نمونه گیری از نتوع در دسترس می باشد وبرای روش تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است. و برای پایایی و روایی پرسشنامه ازنظر صاحبنظران و روش آلفای کرونباخ استفاده شده است. این تحقیق دارای ۶ فرضیه می باشد که ۶فرضیه تأیید شد. نتایج تحقیق حاکی از تاثیر مثبت متغیرهای تعامل همکاری جوکاری کیفیتخدمات رضایت مشتری و قصد رفتاری بر کیفیت رابطه می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.