فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
مصرف کننده به نام و شخصیت برند توجه ویژه ای دارد و این نام، بخش مهمی از محصول است. شخصیت برند می تواند ارزشاضافی در محصول ایجاد کند. تصمیم برای نام گذاری و برندسازی، بخش مهمی از استراتژی ما را برای یک محصول تشکیلمی دهد. در این فرآیند، یک برند و شخصیت تجاری باید به فرهنگ، ابعاد شخصیتی، روان شناسی، و… در مصرف کنندگانآشنا بوده چراکه مارک محصول چیزی نیست جزء یک نام، یک واژه، یک علامت، یک سمبل یا طرح و یا ترکیبی از این ها کهمی خواهد شاخص محصول و برندی خاص باشد و مصرف کننده به کمک آن تمایز بین محصول و محصول رقبا قائل شود. ازاین رو در این پژوهش با بررسی ساختار نظری، ابعاد و کاربردهای مدیریتی یک برند و شخصیت حاکم بر آن در ترغیب وفروش آن و تأثیر بر مصرف کنندگان پرداخته خواهد شد.در این مقاله پس از مرور مفروضات، چارچوب نظری و حوزه های کاربردی، تلاش شده است تصویری جامع از مفهوم شخصیتنام تجاری ترسیم گردد و در نهایت به این موضوع پرداخته شده که چگونه یک شرکت در عرصه ی عمل، می تواند در زمینهی ایجاد و مدیریت شخصیت نام تجاری گام بردارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.