فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرضیات حاکم بر شخصیت سازی برند در بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مصرف کننده به نام و شخصیت برند توجه ویژه ای دارد و این نام، بخش مهمی از محصول است. شخصیت برند می تواند ارزشاضافی در محصول ایجاد کند. تصمیم برای نام گذاری و برندسازی، بخش مهمی از استراتژی ما را برای یک محصول تشکیلمی دهد. در این فرآیند، یک برند و شخصیت تجاری باید به فرهنگ، ابعاد شخصیتی، روان شناسی، و… در مصرف کنندگانآشنا بوده چراکه مارک محصول چیزی نیست جزء یک نام، یک واژه، یک علامت، یک سمبل یا طرح و یا ترکیبی از این ها کهمی خواهد شاخص محصول و برندی خاص باشد و مصرف کننده به کمک آن تمایز بین محصول و محصول رقبا قائل شود. ازاین رو در این پژوهش با بررسی ساختار نظری، ابعاد و کاربردهای مدیریتی یک برند و شخصیت حاکم بر آن در ترغیب وفروش آن و تأثیر بر مصرف کنندگان پرداخته خواهد شد.در این مقاله پس از مرور مفروضات، چارچوب نظری و حوزه های کاربردی، تلاش شده است تصویری جامع از مفهوم شخصیتنام تجاری ترسیم گردد و در نهایت به این موضوع پرداخته شده که چگونه یک شرکت در عرصه ی عمل، می تواند در زمینهی ایجاد و مدیریت شخصیت نام تجاری گام بردارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.