تأثیر نوگرایی مصرف کنندگان محصولات سالم و ارگانیک بر سبک های تصمیم گیری خرید (مطالعه موردی :فروشگاه خانه به خانه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر نوگرایی مصرف کنندگان محصولات سالم و ارگانیک بر سبک های تصمیم گیری خرید (مطالعه موردی :فروشگاه خانه به خانه) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر نوگرایی مصرف کنندگان محصولات سالم و ارگانیک بر سبک های تصمیم گیری خرید (مطالعه موردی :فروشگاه خانه به خانه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر نوگرایی مصرف کنندگان محصولات سالم و ارگانیک بر سبک های تصمیم گیری خرید (مطالعه موردی :فروشگاه خانه به خانه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر نوگرایی مصرف کنندگان محصولات سالم و ارگانیک بر سبک های تصمیم گیری خرید (مطالعه موردی :فروشگاه خانه به خانه) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

نوآوری و عرضه محصول جدید نقش مهمی در رشد و سوددهی شرکت ها دارد و مدیران بازاریابی برای کسبموفقیت در فروش و بازاریابی محصولات جدید خود، مصرف کنندگان نوآور را هدف قرار می دهند . در این نوعفعالیتهای بازاریابی، داشتن درک درست از سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان نوآور امری ضروری است .هر مشتری یا مصرف کننده با سبک تصمیم گیری مشخصی با بازارهای مختلف در ارتباط است و این سبکها درطول زمان کمابیش ثابت باقی میمانند . این پژوهش با هدف شناسایی سبک های تصمیم گیری مدل اسپرولز و کندال،در بین مشتریان فروشگاه خانه به خانه انجام گرفته است . مدل اسپرولز و کندال با این فرض که مصرف کنندگان بااستفاده از سبک های تصمیم گیری خاصی اقدام به خرید می کنند، هشت سبک مختلف را شناسایی کرده که تا کنوندر کشورهای زیادی مورد آزمون قرار گرفته اند . نمونه آماری این پژوهش شامل ۴۰۰ نفر از اعضای جامعه آماریبود که به طور تصادفی با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند . ابزار اصلی گردآوری اطلاعات دراین پژوهش، پرسش نامه حضوری بود . نتیجه تجزیه وتحلیل داده ها بیانگر آن بود که هشت سبک تصمیم گیریمورد تایید قرار گرفت وسبک حساسیت نسبت به برند کالا و فروشگاه در درجه اهمیت بالاتری نسبت به سایرسبکها بوده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.