تاثیر رهبری تحول آفرین و توسعه فناوری اطلاعات بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی بانک کشاورزی )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر رهبری تحول آفرین و توسعه فناوری اطلاعات بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی بانک کشاورزی ) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر رهبری تحول آفرین و توسعه فناوری اطلاعات بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی بانک کشاورزی )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر رهبری تحول آفرین و توسعه فناوری اطلاعات بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی بانک کشاورزی )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر رهبری تحول آفرین و توسعه فناوری اطلاعات بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی بانک کشاورزی ) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

رشد شتابان تکنولوژی و بروز تغییرات بعضاً لحظه ای در حوزه کسب و کار سازمانها که متاثر ازتغییر سلایق مشتریان و ورود رقبای جدید به حوزه فعالیت آنها می باشد ، ضرورت مدیریت تحول در لایههای مختلف سازمانی و فرآیندهای جاری در آنها را بیش از پیش مطرح نموده است . لذا در شرایطپرچالش حال حاضر سازمانها ، بهره گیری از سبک مدیریت تحول گرا توام با بکارگیری علوم جدید فناوریاطلاعات به منظور به روز رسانی حوزه یادگیری منعطف پذیر سازمانی ، دیگر مشابه گذشته یک انتخابپیش روی سازمانها نبوده بلکه الزامی اجتناب ناپذیر در مسیر رشد و بالندگی سازمانها می باشد . مقالهپیش رو به بررسی میزان تاثیرات متغیرهای اشاره شده در محیط سازمانی بانک کشاورزی در کشور ایرانپرداخته و هدف از تدوین آن ، ارائه راه کارهای ارتقاء میزان سطح کمی و کیفی یادگیری سازمانی درسازمان مذکور می باشد ؛ پژوهش فوق با توجه به توزیع پرسش نامه های طراحی شده در سطح واحدهایادارات ستادی بانک ، توصیفی- پیمایشی بوده و به منظور تجزیه و تحلیل داده های ، از روش معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شده است که بوسیله آنها تاثیرات همزمان بهره گیری از سبک رهبریتحول آفرین و توسعه فناوری اطلاعات بر بهبود یادگیری سازمانی ، در مطالعه موردی بانک مزبور موردارزیابی قرار گرفته که نتایج حاصله در انتهای مقاله گزارش شده است . در بخش بحث و نتیجه گیری مقالهنیز ، سعی گردیده با بهره گیری از خروجی های نرم افزار و تحلیل همه جانبه ابعاد و مولفه های متغیر ها ،از انطباق نتایج حاصله با تحقیقات سایر پژوهشگران مطرح دنیا در این زمینه ، پیشنهادات کاربردی وموثری جهت افزایش میزان سطوح کمی و کیفی یادگیری سازمانی در بانک مورد تحقیق ارائه گردد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.