بررسی رابطه بین روابط موفق با مشتری و ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین روابط موفق با مشتری و ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین روابط موفق با مشتری و ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین روابط موفق با مشتری و ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین روابط موفق با مشتری و ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی) :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین روابط موفق با مشتری و ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری است، لذا ازلحاظ ماهیت مسأله و هدف، تحقیق کاربردی محسوب میشود. ابزار گردآوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه استاندارد (بعداز بومی سازی) صورت گرفته است. جامعه آماری مورد مطالعه در این پژوهش مشتریان شعب بانک ملی استان آذربایجان-غربی است که بدلیل نامحدود بودن و طبق فرمول کوکران نمونه آماری تحقیق ۳۸۴ نفر از مشتریان بانک انتخاب گردیدهاست. جهت تجزیه و تحلیل و بررسی نرمال بودن دادهها از آزمون کولموگروف اسمیرنوف یک بعدی و برای آزمون فرضیاتاز روش ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی استفاده شده است. نتایج آزمون همبستگی پیرسون نشان داد کهبین روابط موفق با مشتری با ارتقای ارزش ویژه برند و نیز مولفه های آن (آگاهی از برند، تصویر برند، کیفیت ادراک شده ووفاداری برند) در صنعت بانکداری در بانک ملی استان آذربایجان غربی رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. همچنین نتایجمدل رگرسیونی نشان داد که روابط موفق با مشتری بر ارتقای ارزش ویژه برند در شعب بانک ملی استان آذربایجان غربیتاثیر مثبت و معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.