بررسی ابعاد موثر برتوفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ابعاد موثر برتوفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ابعاد موثر برتوفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ابعاد موثر برتوفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ابعاد موثر برتوفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز، مشتری نقش کلیدی و مهمی در حفظ جایگاه و نهایتا بقای سازمان ها دارد. مدیریت ارتباط با مشتری،به عنوان یک ضرورت کاربردی در تمام سازمانهاست که اجرای موثر آن می تواند افزایش رضایت مشتری،وفاداری و جذب آنهارا به دنبال داشته باشد . در پژوهشی به بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد پرداخته شد . براین اساس از طریق مرور ادبیات نظری و پیشینه پژوهش ، مدل مفهومی و فرضیه های پژوهش ارایه شدند . این پژوهش بهلحاظ هدف، کاربردی و روش آن بر اساس نحوه گرد آوری داده ها ،توصیفی و از نوع پیمایشی است . جامعه هدف این پژوهش۶۰۰ نفر از کارمندان بانک صادرات یزد می باشد که داده ها از طریق توزیع پرسشنامه بین ۲۳۴ نفر از جامعه هدف طبقفرمول کوکران و باسطح خطای ۵% (به عنوان نمونه) جمع آوری شده اند. مدل مفهومی پژوهش با استفاده از روش spss و نرمافزار لیزرل مورد آزمون قرار گرفت. یافتهها نشان داد با شناسایی عوامل کلیدی توفیق مدیریت ارتباط با مشتریان در بانکصادرات یزد می توان به طور موفقیت آمیز اقدام به برنامه ریزی و توسعه توان مندی سازمان های ارایه دهنده ی این نوعخدمات نمود. هم چنین شناسایی عواملی که با تمرکز بر آن ها خطر شکست طرح های مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمانها را کاهش می دهد می تواند تاثیر بسزایی در کسب بازده اختصاصی از سرمایه گذاری های انجام شده در این زمینه داشتهباشد. هم چنین نتایج به دست آمده از آمار استنباطی و مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) جهت اثبات فرضیه های اصلیتحقیق حاکی از آن است، که در راستای بررسی عوامل و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری، تمامی عوامل (مدیریت دانش،مشتری مداری و تکنولوژی) نقش بسزایی داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.