تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت دراستان قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت دراستان قزوین دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت دراستان قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت دراستان قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت دراستان قزوین :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر هدف محقق شناخت تأثیر مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینی بر کیفیت عملکردخدمات فردی در شعب بانک ملت در استان قزوین است. با بررسی متون علمی و پژوهشی درباره مشتریگرایی و گرایشهای کارآفرینی و تاثیر آنها بر کیفیت عملکرد خدمات فردی ۳ هدف پژوهشی در نظر گرفته شد که این اهداف در ارتباط با بررسی تاثیر مشتری گرایی برکیفیت عملکرد خدمات فردی و نقش واسطهای گرایشهای کارآفرینی بر رابطه دو متغیر در نظر گرفته شد. برای بررسی عملی و تجربی مدل پژوهش ابتدا متغیرهای هر یک از فرضیه های پژوهش تعریف مفهومی و عملیاتی شد، سپس پرسشنامه ای حاوی۲۷ سئوال برای سنجش متغیرهای مدل مورد استفاده قرار گرفت. جامعه آماری این تحقیق، کارکنان بانک بانک ملت در استان قزوین است. بر اساس فرمول کوکران تعداد ۶۲ نفر از کارکنان بانک ملت به عنواننمونه مورد بررسی تعیین شد. نتایج و محاسبات نشان دهنده این است که بین مشتری گرایی و کیفیت عملکرد خدمات فردی بانک ملت همبستگی معنی داری در سطح احتمال ۰,۰۱ وجود دارد. همچنین بین گرایشهای کارآفرینی و کیفیت عملکرد خدمات فردی بانک ملت ، همبستگی معنی داری در سطح احتمال ۰,۰۱ وجود دارد. نهایتا با توجه به نتایج بدست آمده بین گرایش های کارآفرینی بانک ملت و کیفیت عملکرد خدمات فردی همبستگی معنی داری همبستگی معنی داری در سطح احتمال ۰,۰۱ وجود دارد. بنابراین نتایج نشان داد که گرایشهای کارآفرینی به عنوان متغیر واسطه بین مشتری گرایی و کیفیت عملکرد خدمات فردی عمل میکند. بنابراین با تقویت مشتری گرای و کارآفرینی سازمانی کیفیت عملکرد خدمات فردی در بانک ملت بهتر میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.