عملکرد بانک صادرات از مدل تعالی سازمان EFQMبا استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عملکرد بانک صادرات از مدل تعالی سازمان EFQMبا استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عملکرد بانک صادرات از مدل تعالی سازمان EFQMبا استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عملکرد بانک صادرات از مدل تعالی سازمان EFQMبا استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عملکرد بانک صادرات از مدل تعالی سازمان EFQMبا استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مدل EFQM مدل تعالی سازمانی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا است که به دنبال آن جایزه صادرات کیفیت ایران نیز تدوین گردید.مطابق فرمت استاندارد مدل EFQM ،این مدل دارای ۹ معیار و ۳۲ زیر معیار می باشد. این مدل نشان دهنده مزیت پایداری است که یک سازمان سرآمد باید به آن دست یابد. انجام خودارزیابی براساس مدل تعالی، شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود و پس از آن پروژه های بهبود تعریف و به اجرا گذاشته می شود شرایط ذهنی و عدم قطعیت قضاوت ارزیابان از یک سو و مساله الویت بندی زمینه های قابل بهبود از طرف دیگر، باعث شد با بهره گیری از فنون ریاضی و مدل های کمی ( مدل تصمیم گیری چند معیاره مبتنی بر تئوری فازی) اثرات ذهنی را کاسته و از بروز خطاهای قضاوتی در مدل تعالی EFQM را کاهش دهیم.این روش تکنیکی نوین برای ارزیابی عملکرد سازمانها با تمرکز بر چارچوبهای تعالی سازمانی ست. در این تحقیق از دو پرسشنامه جهت میزان مشتری محوربودن شعب مورد مطالعه ، مقایسات زوجی معیارها و زیر معیارها و در نهایت ارزیابی و نمره دهی به شعب های مورد مطالعه استفاده شد. پرسشنامه اول ،مربوط به مشتریان چهار شعبه مورد مطالعه است که شامل خصوصیات دموگرافی افراد نمونه و تعداد ۲۳ سوال مربوط به میزان مشتری محور بودن شعب می باشد.حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۳۸۴ نفرتعیین شد.تعداد نمونه های شعب به نسبت مساوی ۹۶ نفر تعیین گردید. پرسشنامه دوم، پرسشنامه مربوط به AHP است که برای انجام مقایسات زوجی و توسط ۸ نفر از کارشناسان بانک تنظیم شده است .برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار Spss18, Excel 2010 استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان می دهد که میزان رضایتمندی در تمامی شعب مورد مطالعه در حد خیلی مطلوب می باشد. و رتبه بندی نهایی شعبه های مورد مطالعه به صورت زیر حاصل گردید:۱. شعبه بازار ۲. شعبه اسکان ۳. شعبه حافظ ۴. شعبه سعدی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.