اولویت بندی عوامل موثر بر ادراکات مشتریان ازخدمات فروشگاه زنجیره ای شهروند شهر گرگان با استفاده از مدل سروکوال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر بر ادراکات مشتریان ازخدمات فروشگاه زنجیره ای شهروند شهر گرگان با استفاده از مدل سروکوال دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر ادراکات مشتریان ازخدمات فروشگاه زنجیره ای شهروند شهر گرگان با استفاده از مدل سروکوال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر ادراکات مشتریان ازخدمات فروشگاه زنجیره ای شهروند شهر گرگان با استفاده از مدل سروکوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر ادراکات مشتریان ازخدمات فروشگاه زنجیره ای شهروند شهر گرگان با استفاده از مدل سروکوال :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق، اولویت بندی عوامل موثر بر ادراکات مشتریان از خدمات فروشگاه زنجیره ای شهروند شهر گرگان با استفاده از مدل سروکوال مورد مطالعه قرار می گیرد. این پژوهش کاربردی و بر حسب هدف و ماهیت از نوع توصیفی-تحلیل می باشد. جامعه آماری این پژوهش، کلیه مشتریان حاضر در فروشگاههای زنجیره ای شهروند شهرستان گرگان می باشد. روش نمونه گیری در این تحقیق روش تصادفی ساده است که بطور تصادفی تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها از طریق پرسشنامه استاندارد مدل سروکوآل پاراسورمن انجام شد. سپس داده ها در نرم افزار SPSS16 با استفاده از آزمون فریدمن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته های تحقیق نشان داد که از دیدگاه شهروندان بعد اطمینان خاطر بیشترین اولویت را به خود اختصاص داده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.