تحلیل و بررسی عوامل فنی و اجرایی موثر بر منحنی دانه بندی توده سنگ حاصل از انفجارجهت حل معضل ایجاد بولدر، پاشنه و سطوح نا هموار در پله ها؛ مطالعه موردی: پروژه احداث – محور ایذه کارون ۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و بررسی عوامل فنی و اجرایی موثر بر منحنی دانه بندی توده سنگ حاصل از انفجارجهت حل معضل ایجاد بولدر، پاشنه و سطوح نا هموار در پله ها؛ مطالعه موردی: پروژه احداث – محور ایذه کارون ۳ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و بررسی عوامل فنی و اجرایی موثر بر منحنی دانه بندی توده سنگ حاصل از انفجارجهت حل معضل ایجاد بولدر، پاشنه و سطوح نا هموار در پله ها؛ مطالعه موردی: پروژه احداث – محور ایذه کارون ۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و بررسی عوامل فنی و اجرایی موثر بر منحنی دانه بندی توده سنگ حاصل از انفجارجهت حل معضل ایجاد بولدر، پاشنه و سطوح نا هموار در پله ها؛ مطالعه موردی: پروژه احداث – محور ایذه کارون ۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و بررسی عوامل فنی و اجرایی موثر بر منحنی دانه بندی توده سنگ حاصل از انفجارجهت حل معضل ایجاد بولدر، پاشنه و سطوح نا هموار در پله ها؛ مطالعه موردی: پروژه احداث – محور ایذه کارون ۳ :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش تحلیل و بررسی عوامل فنی و اجرایی موثر بر خردایش توده سنگ در طی پروسه انفجار به منظور حل معضل ایجاد بولدر و پاشنه و سطوح ناهموار در پله ها در انفجارات روباز است. براینیل به این هدف ماهیت و مکانیزم اثر فاکتور های قابل کنترل تاثیر گذار بر خردایش سنگ حاصل از انفجار مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس شرایط موجود الگوی چالزنی و آتشباری طراحی و اجرا شدهاست. پس از آن براساس مدل خردایش Kuz-Ram ، معادلات تئوریک و تحلیل نتایج حاصل از ۲۵۲ انفجار انجام شده، الگوی چالزنی و آتشباری اصلاح و بهینه شده است. نتایج حاصله نشان می دهد اعمالتاخیر حداقل ۳ و حداکثر ۲۲ میلی ثانیه به ازای هر متر بردن بین ردیف ها جهت اجتناب از ایجاد بولدر الزامی است. از طرف دیگر خردایش بهینه و کاهش اندازه متوسط دانه ها و تعداد بولدر در ضریب سفتیپله بین ۲ و ۳ ایجاد می شود. حداکثر طول ترک اطراف هر چال فاکتوری کلیدی در تعیین بردن و اسپیسینگ بوده و این طول به ازای چال به قطر ۶۷ میلیمتر ۵۵ سانتی متر است. علاوه بر این چالزنی در آرایش مثلثی )قرار گرفتن چال های هر ردیف بین چال های ردیف دیگر( از نقطه نظر توزیع انرژی حالت بهینه تری نسبت به روش های مربعی و مستطیلی دارد و استفاده از مدار های آتشباری V نسبت به مدار های خطی خردایش بهتری حاصل می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.