بررسی میزان استفاده از شیوه های مختلف تبلیغات در رابطه با مراکز خریدشهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان استفاده از شیوه های مختلف تبلیغات در رابطه با مراکز خریدشهر مشهد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان استفاده از شیوه های مختلف تبلیغات در رابطه با مراکز خریدشهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان استفاده از شیوه های مختلف تبلیغات در رابطه با مراکز خریدشهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان استفاده از شیوه های مختلف تبلیغات در رابطه با مراکز خریدشهر مشهد :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

شهر مشهد به دلیل وجود جاذبه های مذهبی، طبیعی، فرهنگی، تفریحی و … دارای پتانسیل بالایی برای جذب گردشگران و ایجاد درآمد از این طریق میباشد. مراکز خرید متعدد در این شهر جایگاه خاصی را در میان این جاذبه ها دارا میباشند. اما تعدادی از گردشگران آشنایی چندانی با بعضیاز این مراکز خرید ندارند. مطالعه شیوههای مختلف تبلیغاتی در رابطه با این مراکز خرید میتواند باعث جذب گردشگر و رونق اقتصادی این مراکز گردد.مطالعه حاضر به بررسی میزان استفاده از شیوههای مختلف تبلیغات در رابطه با مراکز خرید شهر مشهد از طریق تکمیل پرسشنامه در بین گردشگران این شهر پرداخته است. مطابق نتایج این مطالعه میتوان گفت که شیوه آشنایی اکثر افراد با مراکز خرید شیوههای سنتی میباشند و شیوه- های مدرن کمتر مورد توجه افراد قرار میگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.