تعیین موقعیت استراتژیک و تدوین استراتژی با استفاده از مدل ترکیبیFUZZY DEMATEL و تحلیل SWOT(مطالعه موردی معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین موقعیت استراتژیک و تدوین استراتژی با استفاده از مدل ترکیبیFUZZY DEMATEL و تحلیل SWOT(مطالعه موردی معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین موقعیت استراتژیک و تدوین استراتژی با استفاده از مدل ترکیبیFUZZY DEMATEL و تحلیل SWOT(مطالعه موردی معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین موقعیت استراتژیک و تدوین استراتژی با استفاده از مدل ترکیبیFUZZY DEMATEL و تحلیل SWOT(مطالعه موردی معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین موقعیت استراتژیک و تدوین استراتژی با استفاده از مدل ترکیبیFUZZY DEMATEL و تحلیل SWOT(مطالعه موردی معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

دانشگاهها به عنوان مهم ترین عرصه های تولید علم و تکنولوژی و طلایه داران تحقیقات کاربردی و بنیادی باید با دیدگاهی استراتژیک وضعیت موجود خود را مورد بررسی دقیق قرار داده و با ترسیم ماموریت و رسالت اهداف و استراتژی های خود را تعیین کنند تا بتوانند به نحو موثرتری پاسخگوی نیازهای جامعه و مشکلات جهانی شدن باشند. روش مطالعه : مطالعه از نوع ترکیبی می باشد که به صورت کیفی و کمی در سال ۱۳۹۴ انجام شد . در این تحقیق با استفاده از رویکرد های ترکیبی FDEMATEL (برای حل تناقضات و تبدیل قضاوت های مبهم خبرگان به اعداد قطعی و رتبه بندی عوامل ) و تحلیل SWOTبه شناسایی موقعیت استراتژیک سازمان و تدوین استراتژی ها می پردازیم .نمونه گیری در مرحله کیفی پژوهش به صورت هدفمند و در مرحله کمی به صورت سرشماری بود .حجم نمونه مطلوب در بخش کیفی ۲۵ نفرمی باشد. داده ها در بخش کیفی با استفاده از جلسات بحث گروهی متمرکز و در بخش کمی با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته جمع آوری شد. تحلیل داده ها نیز در بخش کمی و کیفی به ترتیب با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره دیمتل فازی و مدلتحلیل SWOT ا نجام پذیرفت .یافته ها : عوامل بر حسب ضریب نهایی حاصله از رویکرد دیمتل فازی رتبه بندی شدند W2، S4، O12، T1 بالاترین امتیازات را کسب کردند که نمره نهایی ماتریس ارزیابی عوامل داخلی ۴۶۲۵.۱ و ماتریس ارزیابی عوامل خارجی ۱.۲۲۸۸ است .بحث : معاونت تحقیقات دانشگاه در موقعیت استراتژیک ۹۳ قرار دارد و استراتژی های بهینه استراتژی های محافظه کارانه یا تغییر جهت می باشند . با توجه به ماتریس توز ۱۹ استراتژی تدوین شد که از بین این استراتژی ها باید به استراتژی های WO توجه بیشتری نمود و سایر استراتژی ها نیز حسب موقعیت به کار گرفته شوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.