بررسی ارتباط میان عناصر آمیخته بازاریابی منتخب و ارزش ویژه برند در فروشگاههایزنجیره ای اتکا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط میان عناصر آمیخته بازاریابی منتخب و ارزش ویژه برند در فروشگاههایزنجیره ای اتکا دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط میان عناصر آمیخته بازاریابی منتخب و ارزش ویژه برند در فروشگاههایزنجیره ای اتکا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط میان عناصر آمیخته بازاریابی منتخب و ارزش ویژه برند در فروشگاههایزنجیره ای اتکا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط میان عناصر آمیخته بازاریابی منتخب و ارزش ویژه برند در فروشگاههایزنجیره ای اتکا :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی ارتباط میان عناصر آمیخته بازاریابی منتخب و ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیره ای اتکا می باشد. روش تحقیق در این تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی – مدل معادلات ساختاری بوده است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان فروشگاههای زنجیره ای اتکا در تهران بوده که تعداد آنها بالغ بر ۵۰۰۰ نفر می باشد. نمونه آماری اینمطالعه براساس فرمول کوکران برای جامعه نامحدود ۳۸۴ نفر می باشد که برای اطمینان بیشتر و به جهت بهره گیری بهتر از نتایج مدل معادلات ساختاری که توسط نرم افزار لیزرل تعداد ۳۰۵ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد بوده که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ ۰.۹۰ بدست آمده است که نشانگر تائید پایایی پرسشنامه مورد نظر می باشد. نهایتاً مجموعه دادهها به کمک نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.