دسته بندی مشتریان حقیقی بانکی با استفاده از شبکه عصبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دسته بندی مشتریان حقیقی بانکی با استفاده از شبکه عصبی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دسته بندی مشتریان حقیقی بانکی با استفاده از شبکه عصبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دسته بندی مشتریان حقیقی بانکی با استفاده از شبکه عصبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دسته بندی مشتریان حقیقی بانکی با استفاده از شبکه عصبی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

اصلیترین و مهمترین کاربرد مدلهای شبکههای عصبی مصنوعی در اقتصاد، پیشبینی متغیرهای اقتصادی است. این شبکهها برای مدلسازی و پیشبینی، از یک مجموعه رگرسورها)متغیرهای ورودی( استفاده میکنند. منظور از مدلسازی، مشخصکردن مدل ۱، تخمین پارامترها و در نهایت، ارزیابی مدل برآورد شده است. محققین پژوهش بابررسی ۳۰۰ پرونده از مشتریان حقیقی بانک مهر اقتصاد استان زنجان از ۱۳ شعبه مورد بررسی و مطالعه ۳۱ متغیر موثر در سنجش ریسک اعتباری خواهاندستهبندی متغیرهای موثر در سنجش ریسک بودهاند. در اینجا محققین پژوهش برای بررسی دادها از شبکه feed forwardبا تابع انتقال tan-sigmoid در لایه مخفی و تابع انتقال خطی در لایه خروجی استفاده شده است. این نوع شبکههای عصبی در ارتباط با کاربرد تخمین توابع )رگرسیون( از کارایی مناسبی برخوردار هستند. در این فرایند از الگوریتم levenberg-marquardt به عنوان تابع آموزش شبکه بهره گرفته و بردارهای ورودی به صورت تصادفی توسط شبکه و به صورت ۷۰ .درصد دادهها در مجموعه آموزشی، ۱۵ .درصد دادهها در مجموعه ارزیابی در راستای بیش برازش شبکه و ۱۵ .درصد دادهها در راستای بررسی تست کارایی شبکه نهایی استفاده گردیده است. نتایج حاصل تخمین ۶۰۰ شبکه عصبی نشان میدهدمتغیرهای میزان وام دریافتی از سایر بانک ها، گردش حساب در سایر بانک ها، میزان بدهی به سایر بانک ها، میزان وام درخواستی، میزان کل بدهی فرد، تعداد دفعات دریافت وام و هزینههای فرد همبستگی بالایی باهم دارند و از عوامل موثر در دستهبندی مشتریان میباشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.