دلایل عدم تمایل مصرف کنندگان به خرید کالاهای ایرانی: بررسی، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای علمی و عملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دلایل عدم تمایل مصرف کنندگان به خرید کالاهای ایرانی: بررسی، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای علمی و عملی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دلایل عدم تمایل مصرف کنندگان به خرید کالاهای ایرانی: بررسی، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای علمی و عملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دلایل عدم تمایل مصرف کنندگان به خرید کالاهای ایرانی: بررسی، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای علمی و عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دلایل عدم تمایل مصرف کنندگان به خرید کالاهای ایرانی: بررسی، تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای علمی و عملی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

خط ومشی های اقتصادی ایران در طول دهه های اخیر بر صادرات نفت متکی بوده است با توجه به آسیب پذیری هایی که تداوم این وضعیت با توجه به نوسانات قیمت نفت برای کشور در بر داشته و دارد لزوم شناسایی دست یابی به بازارهای جدید بین المللی مورد تاکید مسئولان عالی کشور قرار گرفته است (۱). عدم حضورتولید کنندگان داخی موجب عقب ماندگی آنها نسبت به سایر رقبا و تمایل مصرف کنندگان ایرانی به خرید و مصرف کالاهای جدید گردیده است تمایل مصرف کننده های ایرانی به مصرف کالاهای خارجی را میتوان با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی (محصول.قیمت. ترفیع. توزیع) تشریح نمود. بر اساس این پژهش دلایل عمده عدم تمایل مصرف کننده ایرانی به خرید کالاهای ملی را میتوان در عدم توانایی شرکتهای تولید کننده ی ایرانی در رقابت با سایر تولیدکنندگان محصولات مشابه خارجی در عناصر آمیخته بازاریابی جستجو نمود رقابت فشرده و پرشتاب در دنیای تجارت امروزی بدان معناست که شرکتهایی میتوانند به بقاء خود در بازار بین المللی امیدوار باشند که بازاریابی جهانی را مورد توجه قرار دهند در واقع شرکتی که فاقد دیدگاه جهانی است کسب و کار داخلی خود را در برابر رقبایی که دارای هزینه های کمتر تجارب بیشتر و محصولات بهتر هستند به مخاطره می اندازد(۱). عدم حضور پررنگ شرکتهای ایرانی در بازارهای بین المللی توان رقابت با سایر رقبا را از آنها سلب نموده و مصرف کننده ی داخلی را به خرید محصولات مشابه از تولید کنندگان خارجی ترغیب و هدایت میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.