تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز ، قزوین و زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز ، قزوین و زنجان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز ، قزوین و زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز ، قزوین و زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز ، قزوین و زنجان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر هدف محقق شناخت تأثیر مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینی بر کیفیت عملکرد خدمات فردی در شعب بانک ملت در استانهای البرز، قزوین و زنجان است. با بررسی متون علمی و پژوهشی درباره مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینی و تاثیر آنها بر کیفیت عملکرد خدمات فردی ۳ هدف پژوهشی تعیین شد. داده های مورد نیاز به وسیله پرسشنامه ای حاوی ۲۷ سئوال جمع آوری شد. نمونه مورد بررسی تعداد ۶۲ نفر از کارکنان بانک ملت در شعب استانهای زنجان، قزوین و البرز بود. نتایج و محاسبات نشان دهنده این است که بین مشتری گرایی و کیفیت عملکرد خدمات فردی همبستگی معنی داری در سطح احتمال ۰.۰۱ وجود دارد. همچنین بین گرایشهای کارآفرینی و کیفیت عملکرد خدمات فردی ، همبستگی معنی داری در سطح احتمال ۰.۰۱ وجود دارد. نهایتا با توجه به نتایج بدست آمده بین گرایش های کارآفرینی و کیفیت عملکرد خدمات فردی همبستگی معنی داری در سطح احتمال ۰.۰۱ وجود دارد. بنابراین نتایج نشان داد که گرایشهای کارآفرینی به عنوان متغیر واسطه بین مشتری گرایی و کیفیت عملکرد خدمات فردی عمل میکند. بنابراین با تقویت مشتری گرای و کارآفرینی سازمانی کیفیت عملکرد خدمات فردی در بانک ملت بهتر میشود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.