بررسی اثرات رابطه نیازهای روانشناختی و انگیزش درونی همسو با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر استان فارس مطالعه موردی مقطع متوسطه دوم شهر کازرون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات رابطه نیازهای روانشناختی و انگیزش درونی همسو با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر استان فارس مطالعه موردی مقطع متوسطه دوم شهر کازرون دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات رابطه نیازهای روانشناختی و انگیزش درونی همسو با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر استان فارس مطالعه موردی مقطع متوسطه دوم شهر کازرون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات رابطه نیازهای روانشناختی و انگیزش درونی همسو با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر استان فارس مطالعه موردی مقطع متوسطه دوم شهر کازرون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات رابطه نیازهای روانشناختی و انگیزش درونی همسو با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر استان فارس مطالعه موردی مقطع متوسطه دوم شهر کازرون :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این پژوهش جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان کازرون میباشند نمونه این پژوهش مشتمل بر ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطعمتوسطه دوم میباشد که برای انتخاب آنها از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده شده است. ابزارعای مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه هدفگرایی اجتماعی مقیاس مسئولیت پذیری نیازهای روانشناختی و انگیزش درونی میباشد. نتایج پژوهش نشان دادند که بین هدف های اجتماعی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی داری وجود دارد بین نیاز های روانشناختی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر رابطه مثبت معناداری وجود دارد بین انگیزش درونی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی داری وجود دارد متغیرهای هدف های اجتماعی نیازهای روانشناختی و انگیزش درونی ۴۱ درصد واریانس مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر را پیش بینی میکند. همچنین با توجه به ضریب بتای بدست آمده متغیر نیازهای روانشناختی بیشترین سهم در پیش بینی مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر را دارد و مولفه هدف های اجتماعی پیش بینی کننده بعدی مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.