آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر تقویت کننده و تضعیف کننده های افکار دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر تقویت کننده و تضعیف کننده های افکار دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر تقویت کننده و تضعیف کننده های افکار دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر تقویت کننده و تضعیف کننده های افکار دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر تقویت کننده و تضعیف کننده های افکار دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش با هدف تعیین اثر بخشی آموزش برنامه شناختی – رفتاری مارتین بر تقویت کننده و تضعیف کننده های افکار دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران انجام شد. روش پژوهش شبه آزمایشی بود. طرح تحقیق شامل طرح دو گروهی آزمایش و کنترل اجرای پیش آزمون پس آزمون و پیگیری بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۹۴ بود. سپس از بین دانش آموزانی که در مقیاس انگیزه و اشتیاق مارتین نمره پاییت گرفتند ۴۴ نفر به تصادف انتخاب و به طور تصادفی در گروه های آزمایشی و کنترل هر گروه ۲۲ نفر گمارده شدند. به منظور جمع آوری داده ها برنامه شناختی رفتاری مارتین شامل تقویت کننده های افکار : خودباوری. ارزشگذاری. یادگیری متمرکز. تقویت کننده های رفتار : برنامه ریزی . مدیریت مطالعه. پایداری. سرکوب کننده های افکار : اضطراب. اجتناب از شکست. کنترل نا مطمئن . تضعیف کننده های رفتار: خود ناتوانی. عدم اشتیاق. برروی دانش آموزان گروه آزمایش در ۱۶ جلسه ۶۰ دقیقه ای به صورت یکبار در هفته اجرا شد. پایایی متغیرهای یازدگانه مقیاس مارتین مورد تایید بود. برای تجزیه و تحلیل جهت اثر بخشی برنامه شناختی رفتاری مارتین از روش تحلیل واریانس دو راهه یا یک راهه با اندازه گیری مکرر استفاده شد. آموزش برنامه شناختی – رفتاری مارتین بر تقویت کننده ها و تضعیف کننده های افکار دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر تهران در سه حالت دوره زمانیدر دو گروه آزمایش و کنترل تاثیر معنا داری داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.