شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان استان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان استان قم دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک مورد مطالعه: مشتریان بانک سامان استان قم :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک با استفاده از روش TOPSIS (مورد مطالعه:مشتریان بانک سامان استان قم )بود. روش تحقیق، روش توصیفی-همبستگی و نوع پژوهش با توجه به هدف تحقیق کاربردی بود جامعه اماری تحقیق حاضر خبرگان، و متخصصان امور بانکی می باشند که با توجه به محدوده مکانی تحقیق یعنی شعب بانک سامان استان قم ،تعداد این خبرگان ۱۵ نفر می باشد.به منظور جمع آوری داده ، از نظرات همگی این افراد استفاده خواهد شد داده های مورد استفاده در این پژوهش با استفاده از پرسشنامه و با مراجعه به خبرگان و نظر سنجی از کارشناسان در زمینه بانکداری گردآوری شد. به منظور جمع آوری داده های این پژوهش ابتدا شاخص های موثر بر ترجیح مشتری از کارشناسان در این زمینه شناسایی و براساس ضریب اهمیت رتبه بندی شد و سپس نظر کارشناسان درمورد هریک از شاخص های ترجیح مشتری نسبت به شاخص های معرفی شده جویا شدبراساس یافته های مراجعین شاخص های پژوهش را به صورت۱- ساعت کار مناسب این بانک۲- بیان صحبت و برخورد با مشتریان ۳-راهنمایی های لازم توسط کارکنان به مشتریان۴- احترام و تکریم مشتریان ۵- داشتن نمای داخلی شعبه بانک۶- محل استقرار این شعبه بانک در شهر۷-امکانات فراهم شده در درب ورودی و داخل برای راحتی مشتری۸- نام،نشان و شهرت بانک۹-شکل ظاهری و نمای بیرونی این شعبه بانک۱۰-توصیه خانواده،همکاران و آشنایان است.به منظور تعیین روایی از روش صوری و محتوایی پرسشنامه ها استفاده شد. چند مرتبه متوالی در اختیار اساتید مدیریت منابع انسانی قرار گرفت که در هر مرحله اصلاحات پیشنهادی لازم درپرسشنامه اعمال گردید پایایی پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۸۷% و ۹۱% تعیین گردید که نشان دهنده ی پایایی منساب ابزار اندازه گیری بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.