تاثیر سبک های تصمیم گیری خرید در میزان رضایت پس از خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر سبک های تصمیم گیری خرید در میزان رضایت پس از خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر سبک های تصمیم گیری خرید در میزان رضایت پس از خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر سبک های تصمیم گیری خرید در میزان رضایت پس از خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر سبک های تصمیم گیری خرید در میزان رضایت پس از خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

رضایتمندی مشتری یکی از موضوعات مهم نظری و تجربی برای اکثر بازاریابان و محققان بازاریابی است. تحقیقات در زمینه علم اقتصاد مشخص نموده است که مصرف کنندگان از سبک های مختلفی هنگام مواجه شدن با تصمیمات دربازار پیروی می نمایند این سبک ها رویکردذهنی مصرف کنندگان در فرایند تصمیم گیری برای خرید است. مشهورترین مدل درزمینه سبک تصمیم گیری خرید مدل اسپرولز و کندال است که در سال ۱۹۸۶ معرفی گردید. این مدل با این فرض که مصرف کنندگان با استفاده از سبک های تصمیم گیری خاصی اقدام به خرید می کنند، هشت سبک مختلف را شناسایی نموده که تاکنون در کشور های زیادی مورد آزمون قرار گرفته اند. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر سبک های تصمیم گیری خرید درمیزان رضایت پس از خرید مشتریان درصنعت لوازم خانگی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان فروشگاه های لوازم خانگی در سطح شهرستان سمنان بوده است و با توجه به فرمول کوکران در تعیین حجم جوامع آماری نامحدود تعداد نمونه آماری برابر ۳۸۴ نفر انتخاب گردید و در بازه زمانی شش ماهه نخست ۱۳۹۴ اقدام به جمع آوری نظرات این افراد گردیده است با استفاده از پرسشناممه اطلاعات لازم جمع آوری و با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری در نرم افزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصله بیانگر تایید هفت فرضیه از هشت فرضیه تدوین شده بود با توجه به نتایج بدست آمده وفاداری به نام تجاری بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتریان درصنعت لوازم خانگی خواهد داشت. در انتهای پژوهش حاضر پیشنهاداتی ارائه گردیده است که می تواند در شناسایی هرچه بیشتر سبک های تصمیم گیری مشتریان موثر واقع گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.