بررسی رابطه بین نظر دانش آموختگان دانشگاه فنی حرفه ای درباره کیفیت آموزش و گرایش کارآفرینانه آنان، مورد: مراکز استان کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین نظر دانش آموختگان دانشگاه فنی حرفه ای درباره کیفیت آموزش و گرایش کارآفرینانه آنان، مورد: مراکز استان کردستان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین نظر دانش آموختگان دانشگاه فنی حرفه ای درباره کیفیت آموزش و گرایش کارآفرینانه آنان، مورد: مراکز استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین نظر دانش آموختگان دانشگاه فنی حرفه ای درباره کیفیت آموزش و گرایش کارآفرینانه آنان، مورد: مراکز استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین نظر دانش آموختگان دانشگاه فنی حرفه ای درباره کیفیت آموزش و گرایش کارآفرینانه آنان، مورد: مراکز استان کردستان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر ، بررسی رابطه بین نظر دانش آموختگان در مورد کیفیت آموزش با گررایش کارآفرینانره آنران در برین دانرش آموختگران دانشگاه فنی و حرفه ای مراکز استان کردستان شامل : پسران شهید یزدان پناه سنندج، دختران سنندج و پسران سقز می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل ۷۰۰۰ نفر از دانش آموختگان می باشد که با استفاده از فرم کوکران ۳۶۴ نفر به عنوان نمونه آماری پژوهش انتخاب شدند . همچنینروش نمونه گیری، براساس روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی متناسب با حجم جامعه بوده است. ابعاد گرایش کارآفرینی شامل؛ کارآفرینی، نوآوری،پیشگامی، ریسک پذیری و شبکه سازی مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش از نظر استراتژی، کمی ، از منظر روش گردآوری داده ها، توصیفی و ازشاخه همبستگی می باشد. و از نظر روش شناسی، توصیفی از نوع همبستگی و مبتنی بر مدل معادلات ساختاری می باشد. برای جمع آوری داده های پژوهش از پرسشنامه استفاده شده است. پایایی پرسشنامه ها به روش آلفای کرونباخ برای متغیر کیفیت آموزش۰/۸۷و متغیر گرایش کارآفرینانه ۰/۹۴ به ترتیب محاسبه گردید. جهت روایی پرسشنامه از اعتبار صوری و محتوایی استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش حاکی از رابطه مستقیم و معنی دار بین کیفیت آموزش و گرایش کارآفرینانه بوده و بعد پیشگامی دارای رابطه مثبت قوی تر ۰/۴۵ و ریسک پذیری ۰/۲۸دارای رابطه مثبت ضعیف تر از بین سایر ابعاد بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.