بررسی رابطه ابعاد عملکردی مدیریت ارتباط با مشتری و پیامدهای آن درسازمان مطالعه موردی بانک ملی اداره امور شعب شمال تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه ابعاد عملکردی مدیریت ارتباط با مشتری و پیامدهای آن درسازمان مطالعه موردی بانک ملی اداره امور شعب شمال تهران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه ابعاد عملکردی مدیریت ارتباط با مشتری و پیامدهای آن درسازمان مطالعه موردی بانک ملی اداره امور شعب شمال تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابعاد عملکردی مدیریت ارتباط با مشتری و پیامدهای آن درسازمان مطالعه موردی بانک ملی اداره امور شعب شمال تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه ابعاد عملکردی مدیریت ارتباط با مشتری و پیامدهای آن درسازمان مطالعه موردی بانک ملی اداره امور شعب شمال تهران :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر به بررسی رابطه ابعاد عملکردی مدیریت ارتباط با مشتری و پیامدهای آن در سازمان مطالعه موردی بانک ملی اداره امور شعب شمال تهران پرداخته است. روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی پیمایشی و همبستگی می باشد. همچنین جامعه آماری پژوهش از بین مشتریان بانک ملی اداره امور شعب شمال تهران در حدود یکصد هزار نفر از طریق نمونه گیری تصادفی و حجم نمونه ۳۸۴ نفر تعیین گردیده است روش نمونه گیری پژوهشی حاضر در دسترس می باشد. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و یدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ و روایی ابزار با روش محتوایی مورد تایید قرار گرفته اند. جهت آزمون فرضیات از آزمون ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است نتایج نشان داد: بین تمرکز بر روی مشتریان کلیدی، یکپارچه سازی فناوری، مدیریت دانش ، سازماندهی حول مدیریت ارتباط با مشتری و رضایتمندی و وفاداری مشتریان رابطه مثبت برقرار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.