بازاریابی B2b شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت کشت و صنعت مغان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی B2b شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت کشت و صنعت مغان) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی B2b شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت کشت و صنعت مغان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی B2b شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت کشت و صنعت مغان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی B2b شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت کشت و صنعت مغان) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این پژوهش با استفاده از روش توصیفی پیمایشی به بررسی رابطه بازارگرایی، قابلیت برندسازی و ظرفیت نوآوری با عملکرد بازاریابی -B2B شرکت های کوچک و متوسط )مطالعه موردی: شرکت کشت و صنعت مغان( پرداخته است. روش تحقیق، توصیفی از نوع تحلیلیمی باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر مدیران عالی و میانی و سرپرست های شرکت کشت و صنعت مغان و پارس می باشد که تعداد آنها برابر۲۷۰ نفر می باشد. برای تعیین حجم نمونه نیز از جدول مورگان استفاده شده است که طبق این جدول تعداد نمونه آماری برابر ۱۶۰بدست آمده است. برای گردآوری اطلاعات در بخش ادبیات و چهارچوب نظری تحقیق اطلاعات لازم با استفاده از روش کتابخانه ای واسنادی جمع آوری شده است و برای آزمون فرضیه ها اطلاعات به شیوه پیمایش از طریق پرسش نامه جمع آوری شده اند. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از ضرایب همبستگی پیرسون و تحلیل عاملی و اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS 20 و LISREL ، PLS انجام گرفته است و نتایج پژوهش حاکی از آن است که تمام فرضیات مورد تایید قرار گرفته و بین بازارگرایی، قابلیت برندسازی و ظرفیت نوآوری باعملکرد بازاریابی B2B رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.