نگاهی کمینه گرایانه به آموزش فعل زبان فارسی در مدارس غیر فارسی زبان (کرد زبان) و معرفی عامل تداخل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نگاهی کمینه گرایانه به آموزش فعل زبان فارسی در مدارس غیر فارسی زبان (کرد زبان) و معرفی عامل تداخل دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نگاهی کمینه گرایانه به آموزش فعل زبان فارسی در مدارس غیر فارسی زبان (کرد زبان) و معرفی عامل تداخل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگاهی کمینه گرایانه به آموزش فعل زبان فارسی در مدارس غیر فارسی زبان (کرد زبان) و معرفی عامل تداخل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نگاهی کمینه گرایانه به آموزش فعل زبان فارسی در مدارس غیر فارسی زبان (کرد زبان) و معرفی عامل تداخل :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در این پژوهش تلاش شده است تا یکی از عوامل در فراگیری و آموزش فعل زبان فارسی در مدارس غیرفارسی زبان )کرد زبان( مورد تحلیل و کاوش قرار گیرد. با شناخت و شناسایی عوامل تداخل درآموزش هر زبان دومی موفقیت چشم گیری در آموزش آن زبان روی خواهد داد. رابطه مطابقت یکی از عوامل بسیار موثر در تداخل امر آموزش زبان فارسی در مدارس کرد زبان می باشد، که در رویکرد برنامهکمینه گرا مورد پژوهش و بررسی قرار گرفته است. دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم مدرسه شبانه روزی در منطقه زیویه سقز جامعه آماری را تشکیل داده اند روش تحقیق میدانی -کتابخانه ای بودهاست همچنین شم زبانی نویسنده نیز یکی از منابع مورد استناد در جمله های کردی در این پژوهش می باشد. در نهایت به این نتیجه می رسیم که زمان و نوع گزاره ها در تنوع ایجاد رابطه مطابقت میان سازه های نحوی در زبان کردی برخلاف زبان فارسی فعال و مؤثرند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.