بررسی ارتباط هوش سازمانی با یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستان پاکدشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط هوش سازمانی با یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستان پاکدشت دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط هوش سازمانی با یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستان پاکدشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط هوش سازمانی با یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستان پاکدشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط هوش سازمانی با یادگیری سازمانی در بین مدیران مدارس شهرستان پاکدشت :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هوش سازمانی با تکیه بر هوش انسانی ، منبع نامحدودی از سرمایه های فکری است که اگر به درستی شناسایی و مدیریت شود توانایی انعطاف پذیر ی سازمان را در انطباق با نیاز های بومی ، ملی، جهانی افزایش می دهد . هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه هوش سازمانی با یادگیری سازمانی در مدیران مدارس شهرستان پاکدشت بود، در این پژوهش از روش توصیفی و از نوع همبستگیاستفاده شده است، جامعه آماری پژوهش شامل تمام مدیران مدارس سه مقطع تحصیلی شهرستان پاکدشت ۰۶۲ نفر در سال تحصیلی۹۳-۹۴ بود که با استفاده از فرمول کوکران از روش نمونهگیری تصادفی طبقهای نسبی متناسب با حجم ، ۶۷۶ نفر از آنها بعنوان نمونه انتخاب شدند، برایگردآوری دادهها از دو پرسشنامه یادگیری سازمانی )ظهیرآبادی، ۶۹۳۴ ( و هوش سازمان )آلبرشت، ۰۲۲۹ ( ترجمه، ابزری و ستاری و قهفرخی، ۶۹۳۱ ( استفاده شده است، که روایی آنها توسط کارشناسان مورد تایید قرار گرفت و همچنین پایایی پرسشنامهها از طریق آزمون الفبای کرونباخ به- ترتیب ۳۷ % و ۴۹ % بدست آمد، دادههای گردآوری شده با استفاده از روشهای آمار توصیفی فراوانی میانگین، انحراف معیار و درسطح آمار استنباطی آزمون همبستگی پیرسون، رگرسیون گام به گام و رگرسیون دو متغیر برای تجزیه و تحلیل استفاده شد ، نتایج نشان داد که ابعاد هوشسازمانی )چشمانداز استراتژیک، سرنوشت مشترک، میل به تغییر، روحیه، اتحاد، کاربرد دانش و فشار عملکرد ( در گروه آزمون با یادگیری سازمانی رابطه مثبت معناداری دارند، همچنین نتایج مدل یادگیری سازمانی از طریق مولفههای هوش سازمانی نشان داد که میزان واریانس تبیین شده یادگیری سازمانی توسط متغیرهای روحیه، میل به تغییر، کاربرد دانش، عملکرد سازمانی برابر ۶۱ % است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.