بنچمارکینگ در بازاریابی خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بنچمارکینگ در بازاریابی خدمات دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بنچمارکینگ در بازاریابی خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بنچمارکینگ در بازاریابی خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بنچمارکینگ در بازاریابی خدمات :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

بازاریابی یکی از چالش های هر شرکت بازرگانی به شمار می رود که می تواند بیشترین تاثیر را بر موفقیت و شکست آن شرکت داشته باشد. اگرنتوانیم هر هفته مشتریان جدیدی را به سمت تجارت خود بکشانیم، خیلی زود از رده رقابت کنار خواهیم شد. امروزه دنیای پویای خدمات، راهگشای پیشبرد بازاریابی اثربخش است. یک محصول خدماتی بایدمطابق با نیازهای مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، از طریق کانال های راحت توزیع شود و درباره آن فعالانه نزد مشتریان تبلیغ شود. در شرایط رقابتی امروز، رسیدن به جایگاه مطلوب بدون توجه به رقبا و شرکت های موفق، پر هزینه و زمان بر می باشد. به ویژه شرکت های تازه تاسیس، امکان چندانی برای به کارگیری روش های آزمون و خطا برای رسیدن به الگوهای بهینه در اختیار ندارند. از این رو، بنچ مارکینگ به عنوان یک راهکار اساسی در این شرکت ها مطرح می شود. لذا در این مقاله با توجه به مطالعه ی کتابخانه ای به بررسی نقش بنچمارکینگ دربازاریابی خدمات پرداخته شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.