بررسی رابطه بین عوامل اثرگذار بر سودآوری و فروش در بازارهای صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین عوامل اثرگذار بر سودآوری و فروش در بازارهای صنعتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین عوامل اثرگذار بر سودآوری و فروش در بازارهای صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین عوامل اثرگذار بر سودآوری و فروش در بازارهای صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین عوامل اثرگذار بر سودآوری و فروش در بازارهای صنعتی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

برای شناخت بازارهای صنعتی،لازم است که ان را ازبسیاری جنبه های متفاوت با بازار کالاهای مصرفی، مورد بررسی قرار داد. در حقیقت می توان گفت که بعد کلی رضایت مشتری تابعی از کلیه رضایت ها با نارضایتی های او درمبادلات قبلی است در حالی که سابقه مطالعات و وضع قوانین ضد انحصار و تسهیل رقابت در دنیا به بیش از ۱۲۰ سال می رسد اما این مساله در ایران سابقه طولانی ندارد و از تصویب قانون تشویق و شکل گیری رقابت درایران زمان زیادی نمی گذرد با این حال اختصاص یک فصل از قانون برنامه چهارم توسعه ج.ا.ا به رقابت پذیری فعالیت های اقتصادی حاکی از اهمیت این موضوع درایران است. استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای فعالیت های فروش برهیچ یک از دو بعد عملکرد صادراتی تاثیر گذار نیست و در نهایت بین استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه ارتباطات و هردو بعد عملکرد صادراتی یعنی عملکرد در بازار های بین المللی و دانش بازار جدید ارتباطات معنا داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.