بررسی تأثیر آگاهی، وفاداری، رضایت و کیفیت ادراک شده بر رفتار صرف کنندگان محصولات شرکت هرم طلایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر آگاهی، وفاداری، رضایت و کیفیت ادراک شده بر رفتار صرف کنندگان محصولات شرکت هرم طلایی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر آگاهی، وفاداری، رضایت و کیفیت ادراک شده بر رفتار صرف کنندگان محصولات شرکت هرم طلایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر آگاهی، وفاداری، رضایت و کیفیت ادراک شده بر رفتار صرف کنندگان محصولات شرکت هرم طلایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر آگاهی، وفاداری، رضایت و کیفیت ادراک شده بر رفتار صرف کنندگان محصولات شرکت هرم طلایی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه در بازارهای رقابتی ،برند تنها یک ابزار کار امد در دست مدیران نیست. برند یک الزام استراتژیک است که سازمان ها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان وهمچنین ایجاد مزیت های رقابتی پایدار کمک می کند در تحقیق حاضر تلاش شده است که تاثییر آگاهی، وفاداری،رضایت و کیفیت ادراک شده بر رفتار مصرف کننده رد مرود محصولات پروتئینی شرکت هرم طلایی در شهر نیشابور ، مورد بررسی قرار گیرد. مدل مورد استفاده در این تحقیق برگرفته از مدل آکر می باشد که در این مدل وفاداری به برند، آگاهی از برند رضایت از برند کیفیت ادراک شده و ارزیابی برند را به عنوان ارزش برند تعریف نموده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی وابزار گردآورنده داده ها اطلاعات تحقیق مورد نظر از طریق پرسشنامه استفاده از منابع کتابخانه ای و اینترنتی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.