بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشیبر اساس مدل سروکوال با نقش واسطه ای عملکرد سازمانی مطالعه موردی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشیبر اساس مدل سروکوال با نقش واسطه ای عملکرد سازمانی مطالعه موردی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشیبر اساس مدل سروکوال با نقش واسطه ای عملکرد سازمانی مطالعه موردی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشیبر اساس مدل سروکوال با نقش واسطه ای عملکرد سازمانی مطالعه موردی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشیبر اساس مدل سروکوال با نقش واسطه ای عملکرد سازمانی مطالعه موردی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر سرمایه فکری و عملکرد سازمانی بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی انجام شده است. روش تحقیق، توصیفی و طرح پژوهشی همبستگی از نوع مدل یابی معادلات ساختاری است. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی کارکنان زن و مرد ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی به حجم ۲۱۹ نفر می باشد. که با استفاده از روش نمونه گیری غیر تصادفی هدفمند ۱۸۱ نفر به عنوان نمونه آماری جهت مطالعه انتخاب شدند. برای گردآوری دادههای پژوهش از سه پرسشنامه استاندارد سرمایه فکری بر اساس مدل استورات، عملکرد سازمانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن و کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال استفاده شد. دادههای تحقیق پس از جمع آوری با استفاده نرم افزارهای آماری LISREL, SPSS تحلیل شدند. نتایج معادلات ساختاری نشان داد که اثر مستقیم مولفه های سرمایه انسانی بر عملکرد سازمانی (۰/۱۸) و کیفیت خدمات (۰/۲۸) در سطح ۰/۰۵ مثبت و معنی دار است. اثر سرمایه مشتری بر کیفیت خدمات (۰/۵۷) در سطح ۰/۰۵ مثبت و معنی دار است. اثر مستقیم عملکرد سازمانی بر کیفیت خدمات (۰/۱۷) در سطح ۰/۰۵ مثبت و معنی دار است. اثر غیر مستقیم مولفه های سرمایه فکری با نقش واسطه ای عملکرد سازمانی بر کیفیت خدمات معنی دار نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.