ارائه مدلی برای پذیرش برندهای آنلاین: مطالعه موتورهای جستجو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی برای پذیرش برندهای آنلاین: مطالعه موتورهای جستجو دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی برای پذیرش برندهای آنلاین: مطالعه موتورهای جستجو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برای پذیرش برندهای آنلاین: مطالعه موتورهای جستجو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی برای پذیرش برندهای آنلاین: مطالعه موتورهای جستجو :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

موتورهای جستجو را می توان به عنوان یک نوآوری در اینترنت دانست که به پذیرش افراد برای اشاعه و رواج در نظام اجتماعی نیاز دارد. هدف این پژوهش، ارزیابی مدل پذیرش فناوری در خصوص پذیرش و استفاده از موتورهای جستجو توسط کاربران با تاکید بر نقش روابط برند و تجربه برند آنلاین بعنوان پیامدهای جدید مدل TAM می باشد. به این منظور،۱۰فرضیه تدوین گردید. برای گردآوری اطلاعات لازم جهت آزمون فرضیه ها، از پرسشنامه ای تلفیقی حاوی ۲۷ سؤال در ۹ بعد استفاده شد و بین ۴۵۸ نفر از کاربران اینترنت در سطح شهر رشت، بعنوان جامعه آماری تحقیق برای پاسخگویی به بخش های مختلف پرسشنامه توزیع گردید. جهت تحلیل داده ها و آزمون فرضیات از روش مدل یابی معادلات ساختاری بهره گرفته شد. خلاصه نتایج آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که اعتماد و سودمندی ادراک شده بر تجربه استفاده از برند آنلاین اثرگذار بوده و تجربه برند آنلاین نیز خود بر رضایت کاربران و تمایل آنان در استفاده از برندهای آنلاین اثر مثبت داشته و این دو متغیر نیز شکل گیری روابط بلندمدت با برند را به همراه خواهند داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.