اثرگذاری تبلیغات رسانهای محیطی و غیرمحیطی براساس مدل سلسله مراتب اثرات در جذب مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرگذاری تبلیغات رسانهای محیطی و غیرمحیطی براساس مدل سلسله مراتب اثرات در جذب مشتری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرگذاری تبلیغات رسانهای محیطی و غیرمحیطی براساس مدل سلسله مراتب اثرات در جذب مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرگذاری تبلیغات رسانهای محیطی و غیرمحیطی براساس مدل سلسله مراتب اثرات در جذب مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرگذاری تبلیغات رسانهای محیطی و غیرمحیطی براساس مدل سلسله مراتب اثرات در جذب مشتری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در این پژوهش سعی بر آن بوده است تا به بررسی اثرگذاری تبلیغات رسانهای )محیطی و غیرمحیطی( براساس مدل سلسله مراتب اثرات در جذب مشتری در بانک رفاه استان زنجان صورت بپردازد. روش این پژوهش، بر حسب نوع هدف، کاربردی و برحسب روش توصیفی- تحلیلی به شیوه پیمایشی با رویکردی علی است. از روش کتابخانهای در تدوین مبانی نظری و دربررسی پیمایشی از پرسشنامه استفاده شده است، که روایی آن به شکل صوری و پایایی پرسشنامه نیز از طریق روش آلفای کرونباخ به تایید رسیده است . جامعه آماری در این پژوهش، مشتریان بانک رفاه استان زنجان میباشد و از روش تصادفی ساده جهت جمعآوری نمونه آماری بهره گرفته شده، همچنین در تجزیه و تحلیل دادهها از روشهای آمار توصیفی و آمار استنباطی شامل همبستگی پیرسون و روش تحلیل مسیر با کمک نرمافزارهای spss و amos کمک گرفته شده است.نتایج پژوهش نشان داد که از دید مشتریان بانک، تلویزیون در میان رسانههای تبلیغاتی غیرمحیطی و تابلوسردر در میان رسانههای تبلیغاتی محیطی بیشترین تأثیر را بر شناخت، احساس و رفتار آنها داشته است. بعلاوه تبلیغات رسانهای محیطی و غیرمحیطی باایجاد شناخت، احساس و رفتار در جذب مشتری در بانک رفاه تأثیر مثبت و معناداری میگذارد. همچنین تبلیغات رسانهای محیطی و غیرمحیطی با ایجاد رفتار در جذب مشتری بیشترین تأثیر را دارند، و احساس و شناخت در ردههای بعدی تأثیرگذاریبر جذب مشتری در معادله رگرسیون قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.