ماهیت بازاریابی شبکه ای در حقوق تجارت ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ماهیت بازاریابی شبکه ای در حقوق تجارت ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ماهیت بازاریابی شبکه ای در حقوق تجارت ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ماهیت بازاریابی شبکه ای در حقوق تجارت ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ماهیت بازاریابی شبکه ای در حقوق تجارت ایران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در این مقاله تلاش هایی برای شناخت بهتر و موثرتر ماهیت بازاریابی شبکه ای در حقوق تجارت ایران صورت گرفته است. مطالعات انجام گرفته در این مقاله بیانگر آن است که بازاریابی شبکه ای از میان شرکت های شناخته شده در قانون تجارت ایران از نوع شرکت سهامی خاص بوده و لایحه ی جدید قانون تجارت، آن را به صورت یک شرکت مستقل و با قواعد خاص خود به رسمیت شناخته است و فی الواقع قانون حاکم بر آن جدای از عمومات قانون تجارت در بحث شرکت سهامی خاص، دستورالعملی تحت عنوان «دستورالعمل تأسیس و نحوه ی فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای» مصوب معاونت توسعه بازرگانی داخلی مورخ ۲/۷/۱۳۹۱ به طور خاص می باشد، کسب درآمد در بازاریابی شبکه ای ناشی از افزایش اعضا نمی باشد بلکه کسب درآمد ناشی از فروش اجناس شرکت می باشد، بدین نحو که شرکت در قبال فروش کالا توسط شخص بازاریاب و حمایت و تشویق شبکه ی فروش خود، حق الزحمه شان را محاسبه و به آن ها پرداخت می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.