نقش استراتژی رقابتی و تولید در عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش استراتژی رقابتی و تولید در عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش استراتژی رقابتی و تولید در عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش استراتژی رقابتی و تولید در عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش استراتژی رقابتی و تولید در عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش «بررسی تأثیر استراتژی رقابتی و استراتژی تولید بر عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شدده در بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ بود. برای انجام این پژوهش ۹۱ شرکت بورس اوراق بهادار تهران که اطلاعات مالی آنها در دسترس بود به عنوان نمونه انتخاب گردید. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی است و از نظر روش، شبه آزمایشی و از نوع پس رویدادی می باشد. از نظر روش، و نحوه گردآوری داده ها توصیفی همبستگی است و از روش، شناسی مبتنی بر بازار استفاده شده است. داده های پژوهش از طریق بررسی اسناد و مدارک گزارش، شده توسط سازمان بورس اوراق بهادار و نرم افزار ره آورد نوین جمع آوری شده اند. به طور کلی روش، آماری مورد استفاده در این پژوهش روش، همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه است. فرضیه ها از طریق نتایج حاصل از الگوهای اقتصادسنجی و رگرسیون چند متغیره مورد آزمون قرار گرفتند. بدین منظور از نرم افزارهای اویوز و اکسل استفاده شده است. به منظور تعیین معنی دار بودن الگوی رگرسیون از آماره ی F فیشر و برای بررسی معنی دار بودن ضریب متغیرهای مستقل در هر الگو از آماره ی T استیودنت در سطح اطمینان ۹۵ درصد استفاده شده اسدت. همچنین از آزمون دوربین واتسون نیز برای بررسی نبود مشکل خود همبستگی بین جملات پسماند استفاده گردید. برای آزمون نرمال بدودن خطاها، از آزمون کولوموگروف – اسمیرنوف ( K-S ) استفاده شده است نتایج پژوهش نشان داد استراتژیهای رقابتی و تولید تأثیر مستقیم و معناداری بر عملکرد مالی (ارزش، افزوده اقتصادی، نرخ بازده داراییها، نسبت کیوتوبین) دارند. شرکتهایی که دارای استراتژی رقابتی ( رهبری هزینه ) و استراتژی تولید ( کیفیت بالا، انعطاف پذیری بالا و بهای تمام شده پایین ) قویتر هستند عملکرد مناسبتری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.