مشتری مداری، مزیت رقابتی خدمات رسانی در سازمان های تحول گرا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مشتری مداری، مزیت رقابتی خدمات رسانی در سازمان های تحول گرا دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مشتری مداری، مزیت رقابتی خدمات رسانی در سازمان های تحول گرا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مشتری مداری، مزیت رقابتی خدمات رسانی در سازمان های تحول گرا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مشتری مداری، مزیت رقابتی خدمات رسانی در سازمان های تحول گرا :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در نگرش سنتی کسب و کار، فرآیند خرید و فروش کالا و خدمات با پول رقم می خورد اما اکنون این نگرش کارایی خود را ازدست داده است و احترام یا مشتری مداری بعنوان محور فعالیت سازمانها و الزام بقای آنها مورد تأکید و توجه قرار گرفته است. بطوری که طی دهه گذشته در سایه رویکردهای جدید مدیریتی، نقش و اهمیت مشتری، تصاعدی رشد کرده است و دیگر حدی برای مشتری مداری وجود ندارد. سازمانها برای ادامه حیات بعضاً فراتر از مشتری مداری تلاش می کنند و شیفته نمودن مشتریان را برای حفظ تعداد بیشتری از آنان بعنوان خط مشی خود برگزیده اند و در دنیای کسب و کار مشتریان اهمیت فوق العاده ای یافته اند. در این مقاله ضمن اینکه به مفاهیم مشتری مداری اشاره شده، به ارتباط و نحوه اثرگذاری بر مشتری و سازمان می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.