مشتری گرایی در سازمان های آینده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مشتری گرایی در سازمان های آینده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مشتری گرایی در سازمان های آینده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مشتری گرایی در سازمان های آینده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مشتری گرایی در سازمان های آینده :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

سازمان ها در تحقق اهداف خود که در واقع بیان کننده و بهترین معیار فلسفه وجود آن هاست و در مواجهه با چالش های مدیریت امروز و ساختن سازمان های آینده بایستی سعی و تلاش مضاعفی از خود نشان دهند و به منظور تحقق مشتری گرایی به عنوان پایدارترین آرمان سازمان های قرن بیست ویکم به سه رکن رضایتمندی کارکنان، بهبود کیفیت در خدمات و رضایتمندی مشتری توجه ویژه ای داشته باشند و همچنین با ارائه یک الگو که مبتنی بر چارچوب های مفهومی و نظری می باشد، یک وضعیت مطلوب برای سازمان ترسیم کرده و عوامل موثر بر سه رکن مذکور را مورد بررسی قرار داده و با توجه به منابع انسانی به عنوان عامل ذاتی سازمان و ایجاد رضایتمندی کارکنان اولین گام موثر برای حرکت به سوی چشم انداز و آرمان مشتری گرایی را برداشته و کارکنان را نسبت به این موضوع هدایت نموده و با ایجاد یک انسجام گروهی و توانمند نمودن کارکنان و همچنین عواملی که در رفتار آن ها موثر واقع می شوند، به این مهم دست یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.