مشتری گرایی در سازمان های آینده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مشتری گرایی در سازمان های آینده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مشتری گرایی در سازمان های آینده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مشتری گرایی در سازمان های آینده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مشتری گرایی در سازمان های آینده :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
سازمان ها در تحقق اهداف خود که در واقع بیان کننده و بهترین معیار فلسفه وجود آن هاست و در مواجهه با چالش های مدیریت امروز و ساختن سازمان های آینده بایستی سعی و تلاش مضاعفی از خود نشان دهند و به منظور تحقق مشتری گرایی به عنوان پایدارترین آرمان سازمان های قرن بیست ویکم به سه رکن رضایتمندی کارکنان، بهبود کیفیت در خدمات و رضایتمندی مشتری توجه ویژه ای داشته باشند و همچنین با ارائه یک الگو که مبتنی بر چارچوب های مفهومی و نظری می باشد، یک وضعیت مطلوب برای سازمان ترسیم کرده و عوامل موثر بر سه رکن مذکور را مورد بررسی قرار داده و با توجه به منابع انسانی به عنوان عامل ذاتی سازمان و ایجاد رضایتمندی کارکنان اولین گام موثر برای حرکت به سوی چشم انداز و آرمان مشتری گرایی را برداشته و کارکنان را نسبت به این موضوع هدایت نموده و با ایجاد یک انسجام گروهی و توانمند نمودن کارکنان و همچنین عواملی که در رفتار آن ها موثر واقع می شوند، به این مهم دست یافت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.