مدیریت بازاریابی با استفاده از فعالیت های ترفیعی و تشویقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت بازاریابی با استفاده از فعالیت های ترفیعی و تشویقی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت بازاریابی با استفاده از فعالیت های ترفیعی و تشویقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت بازاریابی با استفاده از فعالیت های ترفیعی و تشویقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت بازاریابی با استفاده از فعالیت های ترفیعی و تشویقی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تحقیقات بازاریابی، یکی از مهمترین بخش های ( فرایند بازاریابی ) است که بر مطالعه روندهای موجود در بازار،سلیقه ها، ذائقه ها، عادات و در مجموع ویژگی های جمعیت شناختی، روانشناختی جامعه شناختی و جغرافیایی ( بازار هدف ) یک تمرکز دارد. عده ای از متخصصان مدیریت و بازاریابی معتقدند که در اقتصاد امروز مصرف کنندگان بیشتر در صدد برطرف کردن و ارضای خواسته هایشان هستن د تا نیازهایشان . در بعضی از جوامع بزرگترین بخش هزینه های بازاریابی به برنامه های ترفیعی اختصاص دارد.حتی در بسیاری از شرکت ها هزینه کل ترفیعات و تشویقات بیش از هزینه های کل تولید است . پس از بررسی محصول، قیمت و توزیع اکنون چهارمین عنصر آمیخته بازاریابی یا آخرین قسمت عملیاتی در سیستم بازرایابی شرکت را مورد مطالعه قرار می دهیم که فعالیت های ترفیعی و تشویقی است . منظور از آمیخته فعالیت های ترفیعی مجموعه از تبلیغات، فروش حضوری، پیشبرد فروش و روابط عمومی است که برای دستیابی به هدف های برنامه فروش مورد استفاده قرار می گیرد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.