عنوان مقاله : توسعه مدلی جهت ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر رویکرد ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس با تاکید بر عوامل شایستگی( مطالعه موردی: کارکنان بخش فروش شرکت تیام شبکه )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عنوان مقاله : توسعه مدلی جهت ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر رویکرد ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس با تاکید بر عوامل شایستگی( مطالعه موردی: کارکنان بخش فروش شرکت تیام شبکه ) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عنوان مقاله : توسعه مدلی جهت ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر رویکرد ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس با تاکید بر عوامل شایستگی( مطالعه موردی: کارکنان بخش فروش شرکت تیام شبکه )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عنوان مقاله : توسعه مدلی جهت ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر رویکرد ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس با تاکید بر عوامل شایستگی( مطالعه موردی: کارکنان بخش فروش شرکت تیام شبکه )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عنوان مقاله : توسعه مدلی جهت ارزشیابی عملکرد کارکنان مبتنی بر رویکرد ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس با تاکید بر عوامل شایستگی( مطالعه موردی: کارکنان بخش فروش شرکت تیام شبکه ) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

نیروی انسانی، سرمایه اساسی و مهم یک سازمان را تشکیل می دهد که با توجه به ویژگی های جمعی، مهارت ها و قابلیت هایشان می توانند سهم بسزایی در توسعه و رشد سازمان داشته باشند. به همین دلیل نیروی انسانی می تواند مهمترین زیربنای سرمایه های فکری در هر سازمانی باشد.با این حال به منظور استفاده بهینه از این سرمایه مهم، وجود فرآیندهای ارزیابی و کنترل مناسب یکی از مباحث ضروری در حوزه مدیریت منابع انسانی به شمار می رود. هدف اصلی از ارزیابی عملکرد این است که اطلاعات ضروری درباره نیروهای شاغل در سازمان جمع آوری گردد و در دسترس مدیران قرار گیرد تا آنها بتوانند تصمیمات بجا و لازم را در جهت بالا بردن کمیت و کیفیت کار کارکنان در توسعه و نگهداشت اتخاذ نمایند. در این تحقیق با استفاده از رویکرد ترکیبی تکنیک های تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس مدلی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان با تاکید بر عوامل شایستگی توسعه داده می شود. در توسعه مدل پیشنهادی ضمن مطالعه و استفاده از نتایج تحقیقات پیشین، به منظور ارزیابی و اطمینان از صحت مدل، از نظرات خبرگان حوزه صنعت و دانشگاه نیز بهره گرفته شد. از آنجایی که بخش فروش هر سازمان به عنوان قلب تپنده آن سازمان محسوب می شود لذا متدولوژی پیشنهادی درخصوص عملکرد کارکنان بخش فروش یکی از شرکت های فعال در حوزه فن آوری اطلاعات ( IT ) به اجرا گذاشته شد. شاخص های بررسی شده در این مدل، در محور عملکرد مربوط به فروش شامل، ۳ معیار اصلی میزان فروش، نسبت فروش موفق و تعداد مشتریان جدید و در محور عملکرد پرسنل خارج از حوزه کاری فروش شامل ۲ معیار اصلی مهارت ارتباطی و مهارت کار گروهی درنظر گرفته شده است. نتایج نشان می دهد که معیار میزان فروش طبق نظر خبرگان، حدود ۵۰ % کل وزن معیارها را به خود اختصاص می دهد. همچنین شاخص ناسازگاری مقایسات زوجی معیارها در حدود ۰.۰۲۸ بوده که نشان دهنده سازگاری مناسب این مقایسات می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.